Skip to main content
Beantwoord

internet valt weg tijdens bellen

  • January 11, 2021
  • 11 reacties
  • 3178 keer bekeken

Sinds 2weken de nieuwe Iphone 12 pro max, en ondervind het zelfde probleem,

 

tijdens bellen valt de 4G terug naar 3G en kan tijdens het bellen dus niks opzoeken of wat binnen krijgen via de app.

 

dit is sinds ik de 12 ingebruik heb genomen, hiervoor had ik de XR en had er toen geen last van,

 

is hier inmiddels al een oplossing voor.??

admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik denk dat je, als het probleem blijft bestaan, het beste bij een winkel langs kunt gaan. Heb je het toestel via KPN gekocht? 

Een reset heeft niet geholpen? (mocht je dit nog niet gedaan hebben, maak wel een backup)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 14, 2021

Is een wereldwijd probleem van de 12 generatie. Bij mij heeft (voor nu) het opnieuw instellen van de netwerkinstellingen geholpen.

 

Hier staan evt nog meer tips


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2021

Dankje wel Maurice.

 

Heb Netwerkinstellingen veranderd helaas geen verbetering, hoop dat kpn misschien nog een reactie gaat geven hoe en wat.

 

ik ben veel in het buitenland Denemarken / België en daar had ik met de XR gewoon internet tijdens het bellen. 
 

Gr Martin


Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 14, 2021

Ik heb het vermoeden dat dit een Apple issue is, ik lees dat hier wereldwijd over wordt gesproken.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2021

Jammer dat je er dat niet bij wordt verteld he bij het aanschaffen van een andere telefoon😂

 

Ik wacht het antwoord van Kpn af mochten ze reageren.

 

Bedankt voor jou’n reactie Maurice👍


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Martin Trucker . Welkom op het forum.

In het oorspronkelijke topic doet mijn collega een aantal suggesties. Heb jij die ook geprobeerd?

Mocht dat allemaal niet baten, vrees ik dat het een eigenaardigheid van het toestel is. Ik zou dat kijken op een apple forum. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2021

In welke toppic.??

 

ik had ergens op gereageerd maar in eens kan ik daar niks meer van terug vinden.

 

netwerk instellingen zijn hersteld,

testen op een ander apparaat hoeft niet want met de XR had ik nergend last van.

 

meer opties.?

 

gr martin


Erwin van KPN
Moderator

Ik doelde op dit topic: 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2021

Volte bellen instellingen staan nergend op een iphone 12..

 

sim wisselen helpt niet zoals aangegeven op de XR nergens last van,,

 

telefoon is afgelopen weekend gereset zonder resultsat helaas..


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2021

Ik denk dat je, als het probleem blijft bestaan, het beste bij een winkel langs kunt gaan. Heb je het toestel via KPN gekocht? 

Een reset heeft niet geholpen? (mocht je dit nog niet gedaan hebben, maak wel een backup)


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2021

Ja het toestel is via kpn gekocht bij abbo verlenging..

 

zoals aangegeven in mijn vorig antwoord : reset al gedaan.

 

Dan zal ik de winkel wel gaan informeren,


Erwin van KPN
Moderator

Ben je al bij de winkel geweest? Is er een oplossing gevonden?