Skip to main content

Ik heb een dual sim en al eea geprobeerd en gegoogled en volgens mij staat alles goed, ook netwerkinstellingen gereset, maar ik vind het niet: als ik bel met mijn KPN simkaart kan ik ineens niet mobiel internet gebruiken, totdat ik weer ophang..

Iemand enig idee? 

Hallo @Robspa 

 

Waarschijnlijk komt dit doordat VoLTE (bellen via 4G) uit staat voor de KPN simkaart.
Dat zou je in de instellingen van je mobiel aan moeten kunnen passen bij die sim kaart.

 


Hallo @Robspa 

 

Waarschijnlijk komt dit doordat VoLTE (bellen via 4G) uit staat voor de KPN simkaart.
Dat zou je in de instellingen van je mobiel aan moeten kunnen passen bij die sim kaart.

 

Hi Gesp, 

Dat las ik ook ergens naar dat vinkje staat wel goed, voor beide sims hetzelfde en enkel m'n T-Mobile slim blijft wel internet gebruiken tijdens het bellen, als ik dus m'n internet via die sim laat lopen. 


Hoi Robspa,

 

Je telefoon kan blijkbaar maar 1 simkaart tegelijk gebruiken (standby dual sim), als je instelt dat internet via de T-mobile simkaart moet lopen dan werkt dat i.d.d. niet als je met de KPN simkaart belt, dat zal andersom dan ook zo  moeten zijn.

Alleen met een actieve dual sim mobiel kan je beide tegelijk gebruiken.


Hoi Robspa,

 

Je telefoon kan blijkbaar maar 1 simkaart tegelijk gebruiken (standby dual sim), als je instelt dat internet via de T-mobile simkaart moet lopen dan werkt dat i.d.d. niet als je met de KPN simkaart belt, dat zal andersom dan ook zo  moeten zijn.

Alleen met een actieve dual sim mobiel kan je beide tegelijk gebruiken.

Ah yes haha ik zie het nu, ik denk dat door m'n vakantie m'n internet nog op sim2 stond en idd 1 sim tegelijk gebruikt kan worden voor zowel bellen als internet. Thanks!! :)