Skip to main content

Internet werkt nauwelijks op me telefoon

Het valt me op nadat ik bij jullie tv en internet heb opgezegd werkt het op de telefoon ook slechter.Nooit problemen gehad tot ik alles heb opgezegd.


Heb je wel een mobiele internetbundel? Want anders is de snelheid maar 64 Kb/s. Net genoeg voor een whatsapp, email en internetbankieren.

Ook als je bundel op is wordt de snelheid verlaagd naar 64 Kb/s voor de rest van de maand. En we zitten bijna aan het eind v.d. maand dus kan me voorstellen dat je bundel op is. Ook omdat je aangeeft geen wifi/internet-thuis te hebben.

Heb je al gecheckt wat de status van je bundel is via de KPN app / MijnKPN?


Bedankt van u reactie, me internet was na lange nog niet op dus daar kn het niet aan liggen. Waren ook geen werkzaamheden bekend dus daar ook niet aan


Hi Defqon84, welkom op ons Forum! Ik begrijp dat het internet op je mobiele toestel een stuk trager is geworden. Is dit nog steeds het geval? En gaat het dan om je internet via WiFi, of om je internet via 4G? Mocht het om 4G gaan, is je internet dan overal (ook buitenshuis) traag? Kun je jouw forumprofiel invullen en weer een reactie plaatsen in dit topic zodra je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee! 


Ik heb geen antwoord meer van je gekregen en ga ervan uit dat je vraag inmiddels beantwoord is. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je! 


Reageer