Skip to main content

Ik ben sinds kort over van Telfort naar Kpn. Bij telfort heb ik nog nooit meegemaakt dat ik mijn bundel helemaal nodig had in de maand. Nu echter bij Kpn zit ik halverwege de maand al aan mijn limiet. Hoe is dit mogelijk? Zelfde bundel, zelfde telefoon. Groet Henk.

Hallo @Radium45 , ben je als Telfort-klant automatisch overgegaan naar KPN eind januari of ben je bewust een keer overgestapt naar het ‘echte’ KPN?

 


Hallo @JanD , Ik ben automatisch mee over gegaan. Er zou niks veranderen volgens kpn, Databundel en maandelijkse kosten zouden ongewijzigd blijven. Alleen de facturen zijn fors hoger en mijn data vliegt erdoor.


Hallo @Radium45 , op de mobiele facturen kun je precies zien wat je extra moet betalen ten opzichte van het Telfort-tijdperk.

Verder kun je in je mobiel precies zien waar je data aan opgaat en dat waar nodig bijsturen.

 


Ha @Radium45, welkom! Feitelijk is dit alleen een administratieve wijziging. Als je meer data verbruikt, dan doe je dat echt zelf, om het even zo te zeggen. Heb je nog iets gehad aan de tip van JanD? Heb je in je toestel gezien waar de data aan opgaat? Wij kunnen alleen zien hoeveel data je gebruikt, maar niet waaraan. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, vul je dan je forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat je inmiddels voldoende informatie hebt. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. 


Hoi allemaal, dank voor jullie meedenken en antwoorden. Sorry dat ik zo laat reageer, was nogal druk met de werkzaamheden. Ik heb het vermoeden dat ik het thuis in een niet goed werkende wifi moet zoeken. Er zijn er nu hier ineens meer die veel te snel aan hun limiet zitten. Ik hou jullie op de hoogte. Groet, Henk.


Geen probleem hoor! Heb je vaste internet diensten ook via ons? Lees dan eens dit topic door voor het verbeteren van de wifi en loop de Wifi manager eens door.