Skip to main content

Ik krijg een sms van KPN dat mijn internettegoed deze maand voor 75% is opgebruikt en dat mijn internetsnelheid verlaagd wordt als het op is. 
Ik heb een bundel van 10 GB en zit nu op 7,5 GB dus dat maandverbruik klopt. Echter als ik op mijnKPN kijk, zie ik dat ik nog meer dan 100 GB tegoed heb uit andere maanden.

Ik mag toch hopen dat mijn internetsnelheid gewoon op peil blijft aangezien ik nog 10 maanden aan internet tegoed heb?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Iemand? Niemand? 


Welkom bij ons op het forum @Phrake. Dit is een forum waar klanten elkaar helpen en als dat niet lukt zijn wij moderators er om bij te springen. Het is geen chat waar je snel een antwoord krijgt, je moet soms even wachten op een reactie. Als je sneller contact wilt kan je ook telefonisch (0800-0402) of via de chat contact met ons opnemen. 

Waar en hoe zie je tegoed wat je hebt uit andere maanden? Bij oud-Telfort abonnementen kon de data van de afgelopen 2 maanden meegenomen worden maar er zijn geen abonnementen waar 10 maanden meegenomen kan worden. Kan je er meer over vertellen, bijvoorbeeld met een screenshot? Zorg er daarbij wel voor dat er geen privégegevens in beeld staan, i.v.m. privacy.


Hi Jasper, 

Thanks voor de reactie. Snap dat het een forum voor en door klanten is.

Ik heb ook al gebeld met de klantenservice maar kreeg een niet heel overtuigend antwoord vandaar enige irritatie, zoals je wellicht kunt begrijpen.

Bijgaand 2 screenshots van mijnKPN. Zoals je ziet heb ik nog 110 gb tegoed. Op het andere screenshot zie je mijn bundels. Kennelijk heb ik er 5 (?). Kun je me uitleggen hoe dit werkt en hoe ik aan 5 bundels kom? Bij mijn weten heb ik maar 1 internetbundel van 10 gb namelijk en was ik in de veronderstelling dat de rest van mijn gb’s oud-Telfort gb’s waren.

 

 


Dat ziet er gek uit inderdaad, ik kan die bundel zo ook niet verklaren. Ik ben wel benieuwd waar dat vandaan komt en hoe de alle tegoeden precies zitten. Zou je daarvoor jouw forumprofiel volledig kunnen invullen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Als je alles alleen invult bij de vakjes waar 'Privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators te zien.


Thanks! Heb een prive bericht gestuurd.


Dank je voor de gegevens @Phrake. Daarmee heb ik voor je gekeken, zo te zien is het sinds december geen Telfort abonnement meer maar een KPN Hussel abonnement. Daarmee kan geen ongebruikte data meer meegenomen worden naar de volgende maanden. In jouw geval is er nog wel data van december beschikbaar maar nadat dat vervallen is is dat weg. Je zult dan 10 GB per maand hebben.

Bij het Telfort abonnement had je ook 25 GB per maand wat werd verdubbeld door CombiVoordeel. CombiVoordeel was een combinatiemogelijkheid als er meerdere (oud-)Telfort abonnementenactief waren, doordat het abonnement nu een Hussel abonnement is valt het onder de Husselvoordelen.


Dank voor het nakijken.

Ik snap alleen nog niet helemaal waar al die extra bundels vandaan komen en of die dan ook daadwerkelijk worden aangebroken als mijn vaste maandbundel van 10 gb op is. 
dat waarschuwings smsje doet namelijk impliceren van niet.


@Phrake 
Er stond in dat screenshot van u die u postte 4 dagen geleden dat de bundels toen nog maar 2 dagen geldig waren. Ik neem aan dat ze nu dus niet meer aangebroken kunnen worden omdat ze hun geldigheid al 2 dagen verloren hebben?

Waarschijnlijk heeft u nu dus die 10GB die 2 dagen geleden is ingegaan en nog 28 dagen geldig is?!


Dank voor het nakijken.

Ik snap alleen nog niet helemaal waar al die extra bundels vandaan komen en of die dan ook daadwerkelijk worden aangebroken als mijn vaste maandbundel van 10 gb op is. 
dat waarschuwings smsje doet namelijk impliceren van niet.

Die bundels zijn een overblijfsel van het Telfort abonnement @Phrake, zodra de houdbaarheid van die bundels is verlopen zijn ze niet meer aan te breken. Nu nog wel, maar zo te zien volgende maand niet meer. Dan heb je alleen nog de 10 GB.