Skip to main content

Mijn internettegoed gaat er de laatste tijd rap doorheen. Voordat de maand om is krijg ik meldingen dat ik op 50%, dan op 75% zit en eindig dan op 100%.

Soms is dat tegen het eind van de periode en neem ik de vertraging voor lief. Soms koop ik er een extra bundel bij.

Nu afgelopen maandag een nieuwe periode begonnen en de tweede dag krijg ik al de melding dat ik op 50% zit en de derde dag op 75%.

Nu is mijn internetgedrag over de jaren heen niet echt anders. Kan het dan een andere oorzaak hebben?

Heb al meerdere instellingen op mijn  iPhone 13 aangepast.

Licht het aan apps zoals Flitsmeister, Fietsknooppunt?

In je iPhone kun je zien welke app hoeveel data op mobiel gebruikt. Hiermee kun je de boosdoener zelf achterhalen.


Hallo @P'Auk 

 

Wat het ook zou kunnen zijn is dat KPN je abonnement/bundel periode heeft aangepast, dat hebben ze de laatste tijd bij diverse gebruikers al gedaan.

Als ze dat b.v. 4 dagen verschuiven dan krijg in dat korte stukje ertussen maar 4/31 van je normale data bundel.

Of dat nu aan de hand is moet je kunnen zien op de MijnKPN website of in de app.


Nog van harte welkom hier @P'Auk en leuk dat je je vraag op ons forum stelt! 

Ik zie dat je al heel goede tips gekregen hebt hierboven, ik hoop dat je er daarmee uit gekomen bent. Zo niet, laat het dan gerust weten.Â