Skip to main content

Ik heb een mobiel internet, maar heb geen inzicht in gebruik, als ik inloggen mijn kpn Xie ik alleen ,maar m'n tv en internet telefoon verbruik maar niet van m'n mobiele data, m'n klant nummer is ***********, op het moment heb ik de indruk dat ik te veel heb verbruikt

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

Hallo @WentinkBP ,

Ga in Mijn KPN naar producten,

Dan product toevoegen. 

En daarna kun je de gevraagde informatie vinden over het verbruik van je data.. 

 


Goedenavond,

 

Via via heb ik m'n rekening opgegraven, heb afgelopen maand 25 GB verbruikt ipv 20, wordt dit na betaling van m'n maandelijkse rekening (automatisch) weer opgestart?


Elke maand heb je 20GB aan data zie ik @WentinkBP. Als je daarboven gaat, dan komen daar geen extra kosten voor op de rekening. Het is enkel zo dat de verbinding terugvalt en je dus geen 4G snelheid meer hebt. 

 


Goedenavond,

 

Via via heb ik m'n rekening opgegraven, heb afgelopen maand 25 GB verbruikt ipv 20, wordt dit na betaling van m'n maandelijkse rekening (automatisch) weer opgestart?

Noordzee schreef: 

Ga in Mijn KPN naar producten,

Dan product toevoegen. 

En daarna kun je de gevraagde informatie vinden over het verbruik van je data.. 

 

Mooi dat je het teruggevonden heb. 
Bij de start van de nieuwe maandelijkse periode begin je weer opnieuw met 20GB. 


Is het ook mogelijk om wat GB extra aan te schaffen?;


Ja hoor, dat kan. Lees er hier alles over : 

 https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm