Skip to main content

Goedendag,

Op mijn werk is een ipad gevonden met een simkaart van KPN. Dit lijkt ook de enige manier nog om de eigenaar te achterhalen aangezien het apparaat niet te ontgrendelen is. 

Is het mogelijk om via het nummer wat op de simkaart staat de eigenaar te achterhalen?

 

Gr. Max van Vreeswijk

Hoi @Max98 en welkom op het forum! Wat super dat je dit hier meldt. Je kunt hier ook met ons over bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Dan kan mijn collega dit direct met je oppakken en dat schakelt wat sneller. 🙂 Die kan dan jouw contactgegevens doorgeven aan de eigenaar, en zo is de iPad hopelijk snel weer terecht. 

Mocht bellen niet lukken, dan kun je ook je forumprofiel aanvullen met je contactgegevens en het simkaartnummer waar het om gaat. Dat laatste kun je onder persoonlijke opmerkingen zetten. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 


Hallo Sanne,

 

Bellen gaat helaas niet lukken dus heb ik mijn contactgegevens en het gehele nummer wat op de simkaart stond zoals gevraagd ingevuld in mijn forumprofiel. 

 

Groetjes,

 

Max


Bedankt! Ik heb op het simkaartnummer gezocht, maar helaas komt er niks tevoorschijn in mijn systemen. 😕 Wellicht gaat het om een oude simkaart die niet meer in gebruik is. Helaas een dood einde voor mij dus, maar als de iPad op je werk gevonden is dan is het misschien een idee om rond te mailen dat hij gevonden is en waar hij opgehaald kan worden? Als hij dan geclaimd wordt kun je diegene het scherm laten ontgrendelen bijvoorbeeld, en dat zou bewijzen dat diegene de eigenaar is. Hopelijk komt hij zo toch bij de juiste terecht!