Skip to main content

Mijn gratis simkaart van XS4all werkte 5 jaar geleden ook in Indonesië, ik was twee weken geleden weer in Indonesië, toen werkt mijn WiFi niet meer op mijn iPad, heel vervelend: 1) ik wist het niet  2) Ik gebruikte mijn WiFi in Indonesië, op mijn iPad voor mijn mobiel, Jammer dat de gratis WiFi in Indonesië niet werkte, hierdoor kreeg ik een hoge rekening voor het gebruik van internet met mij mobiel. (achteraf heb ik dus een verkeerde provider). Ik kreeg in Indonesië dat ik mijn SIM kaart in mij iPad kan veranderen in ESim, maar hoe gaat dat? groet,

Theo Harmsen

Hoi Theo, welkom. Bij de omzetting naar KPN zou je ook een nieuwe simkaart moeten hebben gekregen hiervoor. Was het ook deze die je in de iPad had? Zo nee, dan klopt het dat deze niet meer werkte. Je moet de nieuwe simkaart gebruiken. Let daarbij echter op: de databundel op deze simkaart is alleen binnen de EU te gebruiken. Dus in Indonesië heb je dan alsnog een aanvullende databundel speciaal voor buiten Europa nodig. Net als voor een regulier mobiel abonnement geldt. Alle info over bundels en tarieven buiten de EU vind je op onze speciale buitenlandpagina.

 

Daarnaast vraag je naar e-sim. Alle info over hoe je e-sim kunt activeren en wat er voor nodig is, lees je hier: