Skip to main content

Al WEKEN problemen met de zakelijke 4G verbinding in combinatie met mijn iPhone 11. Zeer vaak alleen Edge. Oftewel geen navigatie, mail, whatsapp en ga zo maar door. Ook spraak is haperend. Klacht is "geregistreerd". Probleem is bekend - ook al weken - maar kan nog steeds niet opgelost worden. KPN, neem je verlies en ruil de iPhone om voor een andere. Dit kan echt niet langer zo. 

Vervelend dat je al zo lang problemen met de 4G verbinding op jouw iPhone 11 ervaart, @iPhone 11 met 4G verbinding. Ik begrijp uit jouw bericht dat je klacht al is geregistreerd. Er is dus een ticket aangemaakt? In dat geval kunnen we niet meer doen dan afwachten op de terugkoppeling van de technische dienst. Zij zullen dit verder met je afhandelen.


Tsja, de technische dienst zit schijnbaar in een ander universum.

 

Elke keer dezelfde reactie:

 "Wat vervelend !".

"Wij kunnen niets doen, want het is in behandeling bij een andere afdeling".


Eindelijk opgelost na update iOS

 


Ook al lange tijd last van deze problemen met iPhone 11. Diverse malen gebeld en steeds zelfde antwoord. Afwachten. Ben 2 dagen geleden gebeld door uitgaand nummer maar was 1 minuut te laat dus pech. Gebeld met klantenservice en inderdaad ...gewoon afwachten. Vervelend gesprek met mw Julia die blijkbaar geen antwoord meer kon verzinnen en dus de verbinding gewoon maar verbrak. Zo gaat de kp dus met zn klanten om. Heb mobiel, tv, internet en telefoon abonnement bij KPN maar niet voor lang meer want ik stap over naar andere meer service gerichte en werkende provider.


Eindelijk opgelost na update iOS

 

Wat fijn voor u…. Helaas geen succes bij mij. Lijkt zelfs erger te zijn geworden 😭 


@adekoning Dat lijkt me inderdaad geen prettige ervaringen. Maar ik kan je verzekeren dat dit niet onze norm is! We willen namelijk al onze klanten graag zo goed mogelijk helpen. Ik begrijp dat er voor jou al een ticket is aangemaakt en dat je in ieder geval al 1 keer gebeld bent. Het is nu even afwachten tot er weer contact met je wordt opgenomen. Weet dat mijn collega's het op dit moment erg druk hebben, dus het kan even duren. Maar je wordt zeker nog een keer gebeld.

 

@Pop007 Wat vervelend zeg! Als je problemen ervaart met je bereik, gesprekken of mobiele data, kan je als eerst het volgende proberen:

  • zet het toestel eens uit en weer aan
  • probeer om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Werkt het dan wel?
  • zet de netwerkinstellingen opnieuw in, via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'

Als dit niet helpt, neem dan vooral contact op met onze telefonische klantenservice (0800 - 0402, gratis). Hier kan je een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, geef dan zo veel mogelijk informatie over wat je ervaart, hoe lang al, waar precies en wat je wel en niet al geprobeerd hebt.  Zo kan de technische dienst het probleem sneller in kaart brengen. Vanuit de technische dienst wordt je dan ook op hoogte gehouden over je melding. 


Denise, Ik ga er van uit dat je intentie goed is, maar het woord AFWACHTEN is tot nu toe het enige antwoord dat steeds door KPN herhaald wordt. Na talloze malen met het 0800 nr te hebben gebeld vrijdag aan je collega gevraagd naar iemand die mij wel kan helpen. Er blijken echter geen managers bij KPN te werken en ook geen medewerkers die klanten kunnen helpen. Dus na mijn aandringen werd de verbinding spontaan door haar verbroken. En ja,ik ben inderdaad door de KPN uitgaande lijn gebeld. Na 3 x overgaan was ik helaas te laat. Terugbellen is niet mogelijk, wel een bandje met AFWACHTEN. We zijn nu bijna een week verder en nog niet teruggebeld. Donderdagmorgen vertrek ik naar het buitenland en ook deze reis zal ik weer zonder internet zitten. Je collega in de KPN winkel had hier trouwens wel een oplossing voor: mevrouw gewoon ter plekke een datasimkaartje kopen.  Het moet toch niet zo zijn dat ik al jaren klant ben bij KPN ,alle diensten afneem, maandelijks mijn facturen automatisch worden afgeschreven ,ik in het buitenland een simkaart moet kopen?

Wanneer ik mijn betalingen stopzet gaat de KPN dan ook AFWACHTEN of wordt er dan wel direct actie ondernomen?

 


Ik snap dat de situatie frustrerend is, maar we kunnen niet anders dan afwachten. Mijn collega's van de technische dienst zijn de enige die jou kunnen helpen. Binnen KPN zijn er dus geen managers en andere collega's die je kunnen helpen. De technische dienst neemt contact met jou op. Het is echt niet mogelijk om zelf contact met hen op te nemen, ook voor ons niet. Vandaar het advies om contact af te wachten. Het stoppen van de betalingen gaat hierbij ook niet helpen. Sterker nog, je kunt hier meer problemen mee krijgen dan je eigenlijk zou willen. Ik wil je dus vragen om betalingen niet te storneren en het contact af te wachten. 


En zoals ik had verwacht is er vorige week door KPN geen contact met mij opgenomen hoewel dit wel toegezegd was. Sinds 9 augustus loopt de ticket al en kan ik niet fatsoenlijk bellen of gebruik maken van het mobiele netwerk met mijn iphone11 . Met name zakelijk is dit een groot probleem! 9 augustus was het antwoord het gaat ongeveer 2 weken duren voordat de andere afdeling contact met u opneemt. De 4de week is inmiddels ingegaan. Kom op KPN dit is geen doen zo!


Onderstaand is het enige:

Beste klant, we vinden het heel vervelend dat je nog steeds verbindingsproblemen ervaart met je mobiele toestel. We werken hard aan een oplossing en begrijpen heel goed dat we je geduld enorm op de proef stellen. We houden je per sms op de hoogte. Helaas kunnen onze medewerkers je momenteel niet verder helpen. Groet, KPN


Hier ook hetzelfde probleem met een aantal iPhone 11 (zakelijke) gebruikers die ook veel bellen en gebeld worden. Reeds contact gezocht met onze leverancier en we hoopte dat iOS17.6.1 de oplossing bood. Maar dit geldt alleen voor de iPhone 12 gebruikers.

 

iPhone 11 gebruikers zitten nog steeds te foeteren (en begrijpelijk).


Reageer