Skip to main content

Hallo KPN,

 

ik heb al vanaf Juli het bekend probleem met de iphone 11! Ik ben ook aangemeld en ben van de week gebeld met dit nummer van KPN ****

nu pakte ik op en na 2 sec werd er opgehangen!!!

wat moet ik nu doen heb niemand gesproken?

 

Groet

EKanik

 

Admin: telefoonnummer verwijderd

@Kanik : Zie topic: 

 

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.


Nu hebben ze mij twee keer gebeld waarvan de eerste keer direct op gemist ging ivm met het bekende iphone probleem ! En de tweede keer meteen werd opgehangen wat ook echt heel vreemd is.

de laatste keer is op 29 Nov dus de derder keer laat wel echt lang op zich wachten. Dit duurt zo wel heel erg lang. Waarom niet direct een mail en dan persoonlijk ons te woord staan? Dit is toch gewoon uitstellen??

m.v.g

E.Kanik

 

 


Beste @Kanik, je mag, tussen 930 en 17 uur (werkdagen), ook zelf het 088-nummer terugbellen op een moment dat het jou uitkomt! Mijn collega's proberen je sowieso ook nogmaals terug te bellen.


Bedankt voor je reply ze hebben gebeld met dit nummer *********** is het hier waar ik ook terug op kan bellen?

 

groet 

E.Kanik


Admin: nummer verwijderd


Dat is inderdaad het nummer waar je contact mee kunt opnemen, @Kanik.


Goedmiddag,

 

heb nu al meerdere malen geprobeerd te bellen maar na het ingesproken tekst word er opgehangen.

Graag verneem ik wat nu te doen want wacht wel heel er lang al

 

groet

EKanik

 


Dat is niet de bedoeling @Kanik, ik stuur je even een privébericht


Wederom de hele ochtend geprobeerd te bellen!!!

maar het ingesproken bandje is niet eens op het einde en er word al opgehangen.

Wat een service hoe gaan we dit nu verder oplossen?

Groet

E.Kanik


Hoi @Kanik, zoals ik je in een privébericht net ook schreef is dit natuurlijk niet de bedoeling, maar echt een alternatief heb ik ook niet echt. Ik heb de verantwoordelijke partij hierover al wel aangeschreven maar de snelste manier naar een oplossing zal toch zijn als je ze zelf te pakken krijgt