Skip to main content

Ik heb mij iphone maandag besteld welke datum zal ik hem binnen hebben?? Welke datum?

Hoi @Bloembolletjes. We verwachten dat we in week 8 en 9 (de meeste) de bestelde iPhones te leveren. Helaas kunnen we niet bekijken hoeveel er binnenkomen. Zodra jouw iPhone beschikbaar is ontvang je een mail hierover.  Welke iPhone heb je precies besteld? Ik zal voor jouw uitzoeken wat de verwachte levertijd is. Ik hoor graag van je!

 

 


Ik heb een iphone 11 in het paars met 128 GB


Wilt u nog uitzoeken wanneer ik mijn iphone krijg

 


Leuk toestel! Ik heb het gelijk voor je uitgezocht. Ik zie dat dit toestel uiterlijk halverwege maart geleverd word. Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk, maar ik heb daar zelf geen invloed op.


Maar ze zeiden tegen mij toen ik die vrouw aan de telefoon had eind februari 


Toen ik naar kpn belde toen had ik hem gelijk besteld en die vrouw die zei dat ik hem eind februari zal krijgen hoezo zegt u nu maart??


Die vrouw naar wie ik gebeld had zei dat ik eind februari mijn iphone zal krijgen hoe kan dat?


Wilt u nog reageren op mijn bericht hier boven 


Welke dag komt er een voorraad 


Wanneer krijg je een bericht of je bestelling komt want jullie zouden elke week een mail sturen maar ik heb nog geen mail gehad


@Bloembolletjes Ik begrijp dat je jouw toestel zo snel mogelijk in gebruik wilt nemen. Ik kan helaas niet de exacte datum achterhalen wanneer je jouw toestel geleverd krijgt. Je ontvangt een bericht zodra jouw iPhone onderweg is en kan de bestelstatus op deze pagina in de gaten houden.


Maar hoe kan het dan dat die vrouw bij kpn zei dat ik hém eind feb zal krijgen


Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar mijn collega deze informatie vandaan heeft gehaald. Dit is wat ik op dit moment terug vind over dit toestel. Helaas kan ik het niet anders vertellen, maar ik hoop natuurlijk dat je het toestel snel in handen hebt.


Maar kunnen ze hem okk niet gelijk leveren bij mij of moet tie eerst naar jullie toe?


Het toestel wordt door Apple geleverd aan KPN. KPN stuurt zodra het toestel binnen is een e-mail zodra het toestel naar jou onderweg is.


En als tie geleverd is bij kpn sturen jullie het dan gelijk door naar de mensen die besteld hebben.

zoja hoeveel dagen duurt het van jullie naar de persoon die het besteld hebben


Kunt u nog reageren op mijn vraag


Zodra het toestel door KPN ontvangen wordt zal je daar gelijk van op de hoogte gebracht worden en komt het toestel jouw kant op.


Ja ik zit ook nog te wachten ik verwacht wel dat mij iphone bij de volgende levering zit 

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Als je iphone bij de volgende vracht komt krijg je hem dan ook volgende week of de week erop

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

 


Willen jullie nog reageren op mijn vraag hier boven

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst