Skip to main content

Hi KPN,

Ik heb helaas al maanden hetzelfde probleem. Ik heb ook een iPhone 11 een geen internet/mobiele verbinding buiten wifi. Ik ben in oktober al naar de KPN winkel geweest en een nieuwe simkaart gekregen, maar dit heeft niet geholpen. Zojuist met de klantenservice gebeld en zij heeft laten weten dat ik bij dit forum moet zijn voor hulp. Graag wil ik mijn iPhone ook omwisselen voor een iPhone 12. Hopelijk kunnen jullie mij zsm terugbellen, want het is erg vervelend dat ik niemand kan bellen/gebeld kan worden buiten de deur.

Met vriendelijke groet, Marly

Hallo @Marly28, welkom op het forum! Voor jouw problemen heb ik zojuist een melding aangemaakt ter onderzoek bij de Technische Dienst. Les even de openingspost door van het grote iPhone 11 topic. Daar vind je precies terug wat dit voor jou verder betekend. 


 


@Jeroen_dB het invul vakje ‘Model’ werkt niet op de website waar ik mijn toestel wil opgeven voor reparatie, zonder dit in te vullen kan ik niet verder.. Weet jij hoe ik/jullie dit kunnen oplossen?


Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen. Dit staat ook aangegeven in het topic waarnaar ik eerder verwees. 

Je bent dus iets te vroeg @Marly28. 

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

 


@Jeroen_dB ik heb de mail al ontvangen en daar staat in dat ik mijn toestel ter reparatie moet aanbieden, maar bij het invullen van de vakjes die daarvoor nodig zijn kom ik niet verder omdat het vakje ‘Model’ niet werkt. Is het een mogelijkheid dat jullie mijn telefoon aanmelden ter reparatie? Of moet ik wachten op nog een andere mail?


Je vult wel eerst het IMEI nummer in? @Marly28? 


@Jeroen_dB ja dat heb ik gedaan, maar er verschijnen helaas geen Modellen waar ik uit kan kiezen bij het vakje ‘Model’…


Duidelijk @Marly28, we gaat het formulier laten maken. Er is iets stuk in het formulier.Â