Skip to main content

Hallo KPN,

Ik heb net als meerdere gebruikers problemen ervaren met het 4G netwerk van KPN i.c.m. mijn iPhone 11. Hiervoor heb ik een aantal maanden geleden een reactie achtergelaten in het algemene topic hierover nadat ik hierover las op Tweakers. Ik heb na meerdere maanden wachten nog steeds niets van jullie mogen vernemen. In meerdere topics zie ik dat er mensen zijn die een iPhone 12 ontvangen hebben ter vergoeding. Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem ervaren als ik en dezelfde forumreactie achtergelaten waarbij hij al wel een iPhone 12 heeft mogen ontvangen.

Graag hoor ik of jullie een update voor mij hebben.

Tag van een admin:
@Jeroen_dB

Hoi @Jeroen_dB ,

Ik zie dat deze poster jouw heeft geprobeerd te taggen.
Hierbij tag ik ook wat andere moderators: @Thomas @Shyrin_ 


Hallo @Enrico stef Schiltmeijer, om te kunnen kijken wat er bij jou aan de hand is, heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw profiel willen invullen, dan kan ik eens kijken wat er mis is. 


Hallo @Enrico stef Schiltmeijer, om te kunnen kijken wat er bij jou aan de hand is, heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw profiel willen invullen, dan kan ik eens kijken wat er mis is. 


ik heb deze ingevuld! 


Er is in het verleden melding voor je aangemaakt @Enrico stef Schiltmeijer, toen constateerde de technische dienst het issue niet. Dat is wat zij destijds hebben aangegeven. Mocht je echter nog steeds wel problemen ervaren, adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice. Er kan dan een nieuwe melding voor je aangemaakt worden, zodat je mogelijk nu wel voor de oplossing in aanmerking komt.Â