Skip to main content

Na contact gehad te hebben met de KPN via Facebook, kwam het advies om hier een topic aan te maken. 
 

Ik heb al sinds augustus problemen met de IPhone 11 en verbindingsproblemen. 
In september zou er een ticket aangemaakt zijn, maar tot op heden nog steeds niets vernomen. 
 

Graag een reactie. 

Beste @An1976, goed dat je je hier meldt. Jouw melding is in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

 

Dit had echter al moeten gebeuren, daarom lossen we het op een andere manier voor je op. Ik stuur jou een privébericht!


Na contact gehad te hebben met de KPN via Facebook, kwam het advies om hier een topic aan te maken. 
 

Ik heb al sinds augustus problemen met de IPhone 11 en verbindingsproblemen. 
In september zou er een ticket aangemaakt zijn, maar tot op heden nog steeds niets vernomen. 
 

Nadat ik, via pb van Marcia, een telefoonnummer heb gekregen, is er nog steeds niets opgelost. 
 

Het nummer wat ik gekregen had, was van de glasvezel afdeling. Via hun een juist telefoonnummer gehad en dit gebeld. Na meerdere malen eruit gegooid te zijn, de moed opgegeven omdat ik moest gaan werken. 
 

Vandaag wederom geprobeerd. We zouden binnen 1 minuut terug gebeld worden door de dame die opnam, die 1 minuut is nu 3 uur geworden en tot op heden geen belletje gehad. 
 

Ondertussen weer gebeld en weer gebeld om iedere keer eruit gegooid te worden. 
 

Hoe nu verder? 
 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Beste @An1976, wat rot om te horen dat je de collega's steeds niet te pakken krijgt. Ik adviseer je toch om het te blijven proberen. Mocht je eind van de week nog steeds niemand aan de lijn hebben gehad, wil je het dan laten weten? Ik ga er dan voor je achteraan.