Skip to main content

Voor het bekende iPhone 11 probleem is mij een passende oplossing beloofd. Dat kwam in de vorm van een omruil actie met de iPhone 12. Deze zou binnen 4 weken na 24 oktober worden opgestuurd.

Ná ontvangst van de telefoon zou ik mijn abonnementsgeld terugkrijgen. 

Ik kreeg ineens wel bericht dat er een bedrag gecrediteerd gaat worden, maar tot op heden heb ik de telefoon niet ontvangen. Daar gaat iets niet goed. En met de enorme vertraging ook niet. 

De telefoon had ik 21 november binnen moeten hebben. 
Een medewerker vertelde me dat veel mis is gegaan bij de partij waar het uitbesteed was, dus even geduld. Een week later op de 28e weer hetzelfde verhaal. Nog even geduld, ik moest de klantenservice maar bellen na nog een week. 

Vorige week: de een na laatste die ik sprak van de klantenservice zou de vraag uitzetten bij een andere afdeling. Die zouden mij binnen een week bellen, niks. 

 

De laatste zegt vandaag: “je kan je oude telefoon inleveren bij een winkel.” Nee ik zou de nieuwe telefoon eerst krijgen, dan omzetten en de oude terugsturen. Dat is de procedure die mij is uitgelegd. Precies zo te volgen, anders zijn de kosten van de nieuwe telefoon voor mijn eigen rekening. “Oh dat vraag ik even na.” Nog een keer in de wacht, overleg, ik werd doorverbonden naar een andere afdeling voor een second opinion, zoals hij dat noemde. Na bijna een uur in de wacht zojuist werd net de verbinding verbroken!!! 

Wellicht lukt het zo, want alle andere kanalen hebben me niks opgeleverd. Inmiddels heb ik wel 10 mensen aan de lijn gehad. Ook het hoofdtopic is gesloten. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. En vervolgens weer niks. Dit kan toch niet?

 

Het is nu 29 december en ik ben nog steeds slecht bereikbaar en heb geen internet buiten wifi om. Al een half jaar!! Ik ben maanden geduldig en vriendelijk geweest, maar nu na tig telefoontjes en uuuuuren in de wacht gestaan te hebben, ben ik het zat, en wil ik graag per omgaande antwoord wat de status is. Iemand die de oplossing voor me in gang zet, waardoor ik deze ellende kan afsluiten. Dus graag hoor ik iets van KPN. 

Hartelijk dank!

Hoi @KarinF75 . Dat duurt inderdaad veel te lang.

Heb je geen mail of SMS gehad?  

Ik heb in ieder geval de afdeling gemaild met de vraag waarom jij nog geen nieuwe toestel hebt gekregen. Zodra ik meer weet laat ik het jou hier weten.


Niks ontvangen. En iedereen zegt wat anders.

Ik wacht jouw antwoord af, dank je wel alvast!


Hoi @KarinF75 . Dat duurt inderdaad veel te lang.

Heb je geen mail of SMS gehad?  

Ik heb in ieder geval de afdeling gemaild met de vraag waarom jij nog geen nieuwe toestel hebt gekregen. Zodra ik meer weet laat ik het jou hier weten.

Hi @Erwin_ @Kpn , we zijn inmiddels weer bijna een week verder en ik heb nog niks gehoord.

Wat is de status?

 


Hallo @KarinF75, navraag leert dat in november reeds een iPhone 12 afgeleverd zou zijn, echter op een ander adres dan jij in jouw profiel hebt gezet. We delen openbaar geen adresgegevens, dus stuur ik jou even een privébericht om het adres te controleren. 


Hallo @KarinF75, navraag leert dat in november reeds een iPhone 12 afgeleverd zou zijn, echter op een ander adres dan jij in jouw profiel hebt gezet. We delen openbaar geen adresgegevens, dus stuur ik jou even een privébericht om het adres te controleren. 

Hoe kan dat in hemelsnaam?

En er zou toch een mail of sms worden gestuurd met track & trace? Die heb ik ook nooit ontvangen.

De klantenservice vertelde mij vorige maand nog dat mijn iPhone nog moest worden uitgeleverd en ze moesten uitzoeken waarom dat nog niet gebeurd was. Hoe zit dat dan?


Zoals in het privébericht al aangegeven: Uiteraard sturen we alsnog een iPhone 12 naar het juiste adres. 


@Marcia_ @Jeroen_dB 

Gelukkig heb ik eindelijk antwoord waarom ik de telefoon nog niet had ontvangen en de toezegging gekregen dat er alsnog een naar het juiste adres wordt verstuurd. 
 

In een PB heb ik donderdag gereageerd/gevraagd wat ik kan verwachten qua levertijd. Helaas geen reactie meer op gehad en heb na dit half jaar ellende nu echt behoefte aan wat concreetheid. 
 

Hoor het graag, dank alvast! 
 

 


Begrijpelijk! Ik ga het navragen voor je.


Ik heb inderdaad bevestiging gekregen dat er een nieuw toestel naar het goede adres komt. Naar verwachting zal die deze week nog verstuurd worden. 


Ik heb inderdaad bevestiging gekregen dat er een nieuw toestel naar het goede adres komt. Naar verwachting zal die deze week nog verstuurd worden. 

Wauw dank je! Ik heb weer een klein beetje hoop 🤞🏻


Ik heb inderdaad bevestiging gekregen dat er een nieuw toestel naar het goede adres komt. Naar verwachting zal die deze week nog verstuurd worden. 

Ik heb vandaag een iPhone 12 ontvangen. Helaas is het een 64gb telefoon ipv een 128gb. Er is mij toegezegd dat ik een telefoon kreeg met hetzelfde geheugen als mijn iPhone 11, daarvoor heb ik mijn IMEI nummer doorgegeven destijds.


Wat kan ik nu het beste doen? 


Ik heb inderdaad bevestiging gekregen dat er een nieuw toestel naar het goede adres komt. Naar verwachting zal die deze week nog verstuurd worden. 

Ik heb vandaag een iPhone 12 ontvangen. Helaas is het een 64gb telefoon ipv een 128gb. Er is mij toegezegd dat ik een telefoon kreeg met hetzelfde geheugen als mijn iPhone 11, daarvoor heb ik mijn IMEI nummer doorgegeven destijds.


Wat kan ik nu het beste doen? 

Ik heb je een privébericht gestuurd.  Hier staat een nummer in die je kunt bellen.  Het forum zal niet meer bemiddelen. (niet omdat we dat niet willen maar er is nu een aparte desk ingericht die alles regelt. Succes)