Skip to main content

Beste KPN ,

inmiddels heeft mijn dochter sinds eind juli -22 problemen met haar Iphone 11 4G verbinding en is ze zeer beperkt met haar telefoon verbinding. 
Na diverse telefoontjes naar de klantenservice, een nieuwe simkaart , winkelbezoek en bezoek forum. Weet ik dat dit probleem bekend is en dat zowel KPN al Apple met dit probleem bezig zijn. Ook weet ik dat er gecompenseerd gaat worden. 
 

Maar wat mij bijzonder irriteert is het volgende. Het abonnement van mijn dochter is eind oktober opzegbaar en KPN houd dit niet goed werkende abonnement vast omdat het nog niet de officiële eind datum is. 
 

Daarnaast weten de meeste medewerkers van de klantenservice niet dat dit probleem bestaat waardoor je dus eerst van het kastje naar de muur gestuurd wordt . ( nieuwe simkaart , naar een winkel ect. ) Handig als dan intern goed communiceert wordt dat dit probleem bestaat en ook hoe de compensatie regeling georganiseerd wordt.  

graag zeg per direct ( 43 dagen eerder ) het abonnement van mijn dochter op. Hoe regel ik dat?

met vriendelijke groet,

CsG
 

 


 

 

 

@Cat-75 Welkom op het forum. Ik heb niet de mogelijkheid om een abonnement vervroegd te ontbinden maar dit probleem is inderdaad bekend en er loopt nu een onderzoek. Ik zou je willen wijzen op dit centrale topic. Daarin zal de staat van het onderzoek en verdere updates geplaatst worden. 


Het zoveelste beleefde antwoord van kpn. Als zakelijke klant loop ik al 2 maanden te hannesen met dit gezeur en gedoe.

slecht bereikbaar. Telefoon werkt niet met 4G, buitenland al helemaal gedoe. Als trouwe klant ren ik naar de concurrent vanwege het 2 maanden horende dat jullie er nog bij bezig zijn. En er eigenlijk geen fluit gebeurd!!
Geef dan verdomme een nieuwe telefoon KPN, het is toch duidelijk dat jullie na 2 maanden t probleem ook niet meer oplossen!!!

 


Waarom zou kpn je een nieuwe telefoon moeten "geven", @MarleenvGr ?

Apple heeft al erkend dat het probleem bij hen zit na een update van de 11. Helaas willen of kunnen ze die update niet terugdraaien. 

Probleem zit niet bij kpn. Als je de simkaart in een ander type Apple stopt werkt het wel namelijk. Met de specs ten opzichte van Apple is dus niks mis. Wat dan wel zijn ze bij Apple ( en kpn) nog niet uit.

Blijf dat andere topic volgen. 

Sterkte. ( of je koopt een andere telefoon natuurlijk)


…….

Apple heeft al erkend dat het probleem bij hen zit na een update van de 11. Helaas willen of kunnen ze die update niet terugdraaien

……...

 

 

@PeterG 

Heb je een linkje naar deze info?

Dan kan dat ook in het verzamel topic.

Dat zal aan heel wat discussie een eind maken.

Apart dat de moderators deze info niet in dat topic delen.


@Vlijm @MarleenvGr We hebben voor deze problematiek een centraal topic waar we iedereen op de hoogte houden: 

 

 

Admin: topic gesloten om de discussie centraal te houden.