Skip to main content

Goede avond,

 

ik heb al drie weken geen tot slecht internet op mijn IPhone 11. Verbinden met WiFi is niet mogelijk. Ik word er langzaam gek van. Ik heb zelf een en ander geprobeerd de eerste weken en niets mocht helpen helaas. Nu heb ik afgelopen maandag jullie gebeld en ben ik slecht geholpen, meisje vond het allemaal wel best volgens mij of het was haar eerste werkdag. Vervolgens weer gebeld en een leuke medewerkster aan de telefoon die aangaf een ticket te hebben aangemaakt en verwachtte dat ik binnen 1 dag zou worden terug gebeld.. dat is niet gebeurd.

ik wachtte rustig af deze week het kan druk zijn immers.. donderdag weer gebeld. Een zeer vriendelijke man stond me te woord en verzekerde mij dat ik zeker vrijdag moest worden terug gebeld.

het is nu zaterdag. Helaas geen gehoor.

ik lees hier en daar over dit bekende probleem en zou heel graag een passende oplossing willen. Ik heb nu een toestel en een abonnement waar ik geen optimaal gebruik van kan maken…

ik hoor het graag spoedig.

Goedemiddag @Liin, goed dat je contact met ons opneemt via het KPN Forum.

Erg vervelend dat je bereikbaarheidsproblemen ervaart. Ik zie dat er inderdaad een melding voor jou geregistreerd is. Over het terugbellen naar aanleiding van deze melding, kan ik het volgende aangeven:

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Hoe gaat het dan verder?
Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.


Top! Kijk hier kan ik wat mee. misschien handig als de telefonische dienst dit ook weet zij hebben mij tot twee keer toe aangegeven dat ik binnen een dag zou worden terug gebeld xD

ik wacht het dan nog even af en hoop op een goede oplossing

bedankt voor je reactie