Skip to main content

Aantal weken geleden werd ik gebeld door een medewerkster van kpn. 
Er was een oplossing voor de mensen die een iphone 11 hebben met een storing. Blij verrast kwamen ze met het aanbod dat het vervangen werd door de iphone 12.  
Geweldig wat een mooie oplossing !

Ik heb al 6 maanden last van slecht bereik en geen 4G. Dus met smart wacht ik op mijn nieuwe iphone.

De medewerkster zei wel dat het 4 weken kon duren begrijpelijk want ik ben niet de enige en ik zou een e-mail ontvangen .

Vorige week zaterdag 19 November zag ik dat ik een pakket had gemist . Ik wist niet van wie en maandag zou er weer een poging gedaan worden.

Nu werk ik onregelmatige diensten en moest ik deze dagen werken . Helaas kon ik geen ander bezorg moment kiezen daarbij wist ik ook niet zeker of het wel van de kpn zou zijn . Maandag dus weer gemist en het pakket werd terug gestuurd naar kpn dat stond in de email van post.nl

Ik baalde enorm en heb kpn gebeld (0800 nummer) tot mijn verbazing kon de medewerker niets terug vinden en ook niet dat ik in aanmerking zou komen voor een iphone 12. 
Ik moest maar geduld hebben was het antwoord.

Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en tot wie kan ik me richten ?

Alvast bedankt Désirée 

 

 

Beste @Dees13, wat jammer om te lezen dat dit misgegaan is! Je geeft aan dat je hem maandag gemist had weer. Was dat de 21e of de 28e? Als dit de 21e was, had je zeker al iets moeten horen. En dan zoeken we het graag uit. Heb jij inmiddels alweer iets gehoord? Laat het gerust weten. 


Hi Marcia,

Wat fijn dat je reageert ! Het was de 21 November en geen mail ontvangen ook niets meer gehoord. 

Toen ik de klantenservice belde 0800 nummer konden ze me alleen vertellen dat ik een abbonement wijziging heb gehad maar ook dat was onduidelijk het kon daarmee te maken hebben, zeiden ze .

Hopelijk kan jij mij helpen. Hoor graag van je.

Vriendelijke groet,

Desiree Mehilal

 


Bedankt voor je toelichting @Dees13, ik heb dit doorgezet naar onze collega's. Zij nemen hierover nog contact met je op!


Dan hoop ik dat ik bereikbaar ben ;-)

Bedankt Thomas !

Fijne avond. 


We hebben de terugkoppeling gekregen dat pakket komende week opnieuw verzonden zal worden!


Wat fijn !  Is het misschien mogelijk om een indicatie te geven op welke dag het pakket komt ?

Ik zorg dat ik dan thuis ben .

alvast bedankt !

vriendelijke groet,

Desiree


Concreter dan een dezer dagen kan ik het helaas niet maken @Dees13