Skip to main content

 

Goedemorgen, 

Ik heb vorige week maandag de Iphone 11, 128 GB in het wit besteld. Ik kreeg de volgende dag een sms dat hij tijdelijk niet op voorraad is. Ik heb telefonisch contact met jullie gehad en jullie vertelde dat de Iphone 11 die ik besteld in week 51 weer op voorraad is?! 

Welke dag is deze bij jullie weer op voorraad? Of weten jullie dit niet... Ik zit zonder telefoon, dus zou het graag willen weten ;)

 

 

Gr

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ik heb 2 december de iPhone 11 128gb purple besteld. Die zelfde avond kreeg ik deze melding “Beste klant, helaas hebben wij de Apple iPhone 11 128GB, Purple met bestelnummer ————————— nog steeds niet op voorraad. Wij begrijpen dat dit heel vervelend is. Sorry hiervoor. Wij laten het u direct weten als uw Apple iPhone 11 128GB, Purple naar u toe komt. Groet, KPN” een week later diezelfde melding gekregen. Ik vraag me nog steeds af wanneer de iPhone naar me word opgestuurd of hoelang het nog ongeveer gaat duren. 
dus hier ongeveer het zelfde probleem.


Ja,  exact hetzelfde alleen jij in het purple en ik de witte..

Ze zeiden tegen mij week 51 weer, dat is deze week, maar zou graag dan willen weten wanneer/ welke dag


Ook ik wacht al bijna een week op me groene iPhone 11, nog geen idee waneer hij komt dus..

graag een reactie met een indicatie, zou fijn zijn!


Gisteren heb ik ook de i phone 11  128 GB in green besteld, telefonisch,  en werd er mij gezegd dat ik hem voor zaterdag in huis zou hebben, Jammer genoeg kreeg ik vandaag bericht dat hij tijdelijk niet op voorraad is.

kan iemand mij vertellen wat de levertijd is ?


Ga maar uit van 3-4 weken, ik heb zelf half november bijna 3 weken gewacht op mijn toestel (is 2 weken geleden geleverd).

 

Is mijn schatting, misschien heeft u mazzel dat het model dat u besteld heeft snel wordt geleverd maar ik zou er niet op rekenen.

 


Wat een onduidelijkheid.....


Hoi allemaal en welkom op het forum. Jammer dat het zo lang duurt. Ik heb de schaarstelijst er even bijgepakt. Ik kan helaas niet vertellen op welke dag de telefoons precies geleverd zullen worden maar dit is wat er op de lijst staat;

@2Emma Iphone 11, 128GB (wit) wordt medio week 52 verwacht.

@Stephanie p Iphone 11, 128GB (purple) wordt medio januari verwacht.

@Essyl @Janita van buren Iphone 11, 128GB (green) wordt medio week 52 verwacht.

 


Hallo Sebastiaan,

 

En hoe zit het nu want we hebben 2 januari de iphone 11 128GB purple besteld maar tot nu toe elke week krijg ik de melding dat deze niet op voorraad is.

Wat ik niet snap is dat jullie niet meteen aangeven dat deze niet op voorraad is want anders had ik misschien een andere kleur besteld.

Maar als je ermee adverteerd zou ik niet minimaal een maand moeten wachten.

GRAAG METEEN DUIDELIJKHEID DAAR HEEFT IEDEREEN WAT AAN!!!