Skip to main content

Goedenavond,

Afgelopen 20 Juli heb ik voor mijn bedrijf een bestelling geplaats (SISH358093-350441) en gebruik gemaakt van de actie: Iphone 12 incl. airpods, oplader en magsafe oplader. Dezelfde dag kreeg ik het onaangename bericht dat mijn bestelling was geannuleerd omdat de door mij ingevulde gegevens niet overeenkomen met de informatie die bij KPN bekend was. 

21 Juli heb ik hierover telefonisch contact gehad met de klantenservice en kon mij niet worden verteld welke gegevens nu verkeerd waren ingevuld. Wel kon ik telefonisch mijn bestelling opnieuw doorgeven (ARMOR2824324). De medewerker die ik sprak heeft mijn verzekerd dat mijn bestelling inderdaad een iphone 12 mini betrof en ik de airpods, magsafe en oplader via een voucher kon aanvragen. Het is ondertussen ruim drie weken verder en ik heb nog niets vernomen. 

Beste KPN, hoe kan ik mijn airpods, magsafe en oplader alsnog aanvragen?

Hallo @VAB0001 ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk. 

 


Goedemorgen @VAB0001, de actie gold enkel in combinatie met een KPN Kleinzakelijk Unlimited of KPN EEN Unlimited abonnement. In jouw contract staat wat voor abonnement jij hebt.


Hallo @VAB0001 ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk. 

 

@VAB0001

Ben je eruit gekomen via de zakelijke kant van KPN?