Skip to main content

Hoop dat iemand hier de gouden tip heeft:

Als ik bel / gebeld wordt is de beller bijna niet te horen. Is echt heel zacht (en krakerig) en harder zetten met volumeknoppen maakt geen verschil. Soms wordt het heel even iets harder maar valt dan vaak al snel weer weg. Als ik de luidspreker aanzet dan hoor ik degene wel gewoon normaal. 

Heb het toestel al uit en aan gezet, geen verschil. De laatste software update uitgevoerd, geen verschil. Instellingen allemaal gecheckt en zie niets geks. Heb daarin ook niets veranderd. Is er nog iets anders dat ik kan proberen?

De telefoon is nog geen jaar oud. Heb vorig jaar maart mijn abonnement verlengd met nieuw toestel daarbij. Mocht er toch iets stuk zijn valt dit dan onder de garantie van KPN? En hoe zou dat dan in zijn werk gaan qua repareren? Ben ik het toestel dan lang kwijt, kan ik het beter zelf ergens laten doen? Of bij Apple laten repareren? 

Veel vragen want ik heb eigenlijk nog nooit een probleem gehad met mijn telefoons (bij KPN), dus weet niet zo goed waar ik precies (het beste) kan/moet aankloppen.

Help? :scream:

 

Groetjes

Eva

Hallo @Eef ,

Aangezien jouw telefoontoestel nu nog onder de garantie valt, adviseer ik jou om met het toestel langs te gaan bij een KPN-Winkel. Neem het aankoopbewijs mee en jouw ID-bewijs.  

Ter plekke wordt jouw toestel dan beoordeeld. Als het nodig is, wordt het toestel gerepareerd.  Omdat het nu nog binnen de garantietermijn is, is het het beste om de mogelijk reparatie via KPN te regelen.