Skip to main content

Vandaag was de zoveelste keer dat ik ging bellen over de status. Ruim 2 maand geleden is mij een iphone 12 beloofd. Maarja beloftes worden niet nagekomen. Net zoals een bevestiging per mail die komt ook niet. Op wekelijkse basis bel ik want het stoort enorm dat de iphone 11 niet voldoende werkt.

 

zo ook vandaag bel ik weer na 10 min in de wacht wordt ik geholpen. Ze gaat het navragen. Vervolgens na 20 minuten kom ik weer in de loop terecht dat de wachttijd langer is dan je gewend bent tekst. Ik heb de verbinding maar verbroken… 

 

ik wil graag asap een oplossing anders ga ik andere stappen overwegen. En maak eens een belofte die nagekomen wordt en wordt bevestigd!!!

Bedankt voor je bericht, @Marloes92!

Wekelijks bellen om de status na te vragen heeft echt geen zin. Hoe de afhandeling van dit issue in zijn werk gaat, kun je in de update van het onderstaande topic lezen:


Het enige wat je via onze klantenservice kunt doen, is een melding registreren; de verdere afhandeling is voor andere afdelingen.

Ik zie dat je op 25 oktober een akkoord voor een omruiling hebt gegeven. Ik heb bij deze nagevraagd hoe het staat met de omruiling. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen, laten wij je dat hier in je topic weten. 
 


Oke, maar er wordt mij geen duidelijkheid verschaft tot op heden. En daar ben ik niet over te spreken. Vandaar dat ik met regelmaat bel. want het is allemaal nogal passief vanuit jullie. Ik wil graag weten waar ik al dan niet aan toe ben. Ik ben benieuwd wanneer je mij duidelijkheid kunt geven.


Volgens mij geef ik in mijn antwoord een actie aan: dat er nu navraag voor je is gedaan. Concreter dan dit, kunnen we het op dit moment niet maken, helaas.