Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb inmiddels al maanden problemen met mijn iPhone 11. In september heb ik mij al op het forum gemeld.

 

Op 1 november ben ik gebeld dat ik mijn iPhone 11 kan omruilen voor een iPhone 12. Binnen 4 weken zou deze thuis gestuurd worden. Inmiddels zijn we bijna 5 weken verder… Ik heb nog steeds niets ontvangen! Ook geen enkel bericht van KPN wanneer er wel geleverd zou worden.

 

Afgelopen woensdag maar eens gebeld naar KPN. Hetzelfde nummer als waarmee jullie mij belden op 1 november. Ik werd in de wacht gezet om het uit te zoeken. Daarna hoorde ik dat de “supervisor” mij dezelfde dag nog zou terugbellen. Jullie kunnen het al raden: dat is niet gebeurd. Niemand heeft teruggebeld.

 

Vandaag weer opnieuw gebeld naar KPN. Exact hetzelfde verhaal. Ik werd in de wacht gezet omdat er overlegd moest worden met een collega. Vervolgens krijg ik de boodschap: u wordt vandaag nog teruggebeld door de “floormanager”. Ook dit keer heeft niemand mij teruggebeld.

 

Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee. 5 maanden problemen op een abonnement van 2 jaar. Jullie gaan schandalig om met klanten. Afspraken worden niet nagekomen, slechte communicatie en totaal gebrek aan klantgerichtheid.

 

Wanneer komt de oplossing?

Hallo @M_T, bedankt voor je bericht en feedback.

Je hebt al een akkoord gegeven voor het omruilen van het toestel: het stukje van de belteam zit er dan op. Het toestel wordt in de regel binnen 4 weken na akkoord verzonden: het verzenden van het toestel ligt bij onze logistieke partner en niet het belteam. Zij kunnen je dan ook geen informatie geven over de status van de verzending.

Omdat de 4 weken verstreken zijn, zal ik bij onze logistieke partner navragen wat de status is. Zodra wij vanuit hen een terugkoppeling hebben ontvangen, laten wij het je hier weten.


@Shyrin_ Hoe lang gaat het nog duren voordat ik een antwoord krijg?? 

 

Ik heb afgelopen woensdag maar weer eens gebeld met het speciale belteam van KPN. Zij kunnen mij ook nog steeds niets vertellen over de levering van mijn iPhone 12. Sterker nog, de medewerker van het belteam verwees mij door naar de algemene klantenservice voor informatie over de levering (o.a. track and trace code). En je raad het al... de algemene klantenservice kon ook niet zien wanneer de iPhone 12 geleverd wordt.

Ik ben uiteindelijk door de algemene klantenservice afgescheept met de boodschap “we maken een ticket aan voor de technische dienst. U hoort binnen 3 werkdagen van ons.” Geen idee wat deze afdeling er nou mee te maken heeft, maar dat was alles wat de klantenservice voor mij kan doen. Ik verwacht hier niets. De 3 werkdagen zijn inmiddels ook om. 

Is het nou zo moeilijk om inzage te geven in de levering van een iPhone?


@M_T  ik stuur jou even een privébericht. Kun je daar op reageren?


@M_T  Dank voor de gevraagde gegevens.

In onze mailwisseling met de verantwoordelijke partijen was wat gedoe met het juiste IMEI nummer. Ik heb de gegevens die ik van jou heb gekregen zojuist doorgestuurd.

Hopelijk snel een doorbraak. We houden je op de hoogte!


@Erwin_ 

Inmiddels alweer 11 dagen verder in dit topic. Wanneer krijg ik nou eens antwoord?


Wat rot dat je nog niets te horen hebt gekregen! Ik ben er opnieuw voor je achteraan gegaan. Mijn excuses.


Heb jij je toestel inmiddels binnen, @M_T?