Skip to main content

Hi, 

 

vanwege de problemen met de iphone 11 zou ik binnen 4 weken de iPhone 12 opgestuurd krijgen. Dit was echter afgelopen week… het is echt ontzettend vervelend als iedere keer de gestelde deadlines niet gehaald worden. Ik zit met een extreem oude telefoon nu die ook steeds meer kuren vertoont. Wanneer wordt deze nu bezorgd want ik ben echt wachten echt meer dan beu. Dit loopt nu zo lang en het is nog niet afgehandeld. Wat is de status en kan er wat spoed achter gezet worden?

 

groeten Cindy 

Hoi @Cindykopp . Wat hinderlijk dat je nieuwe telefoon nog niet bezorgd is.

Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je die bekijken?


Ik lees net je privéberichtje, @Cindykopp  en daar word ik niet vrolijk van.  Ik had goede hoop dat ze jou via dit nummer verder konden helpen.

Ik ga namens jou nu mailen en navraag doen.  Ik kom er op terug zodra ik meer weet!


Ik krijg niet het idee dat dit verhaal urgentie heeft. Ik heb ondertussen al twee keer gebeld met de klantenservice, een keer een week geleden en maandag, er is mij twee keer verteld dat ik binnen drie dagen terug gebeld wordt. Dit is ook niet gebeurd. Dus ik heb al sinds juli problemen, jullie komen met een oplossing, op die oplossing moet ik wederom langer wachten dan door jullie vermeld en als ik iemand wil spreken krijg ik letterlijk niemand te pakken! Wie neemt dit eindelijk een keer serieus en belt me zo snel mogelijk op om dit op te lossen?


Hi,

 

Ook ik kreeg op 3 november de melding dat het binnen 4 weken geleverd zou worden. Ik heb ook meerdere keren al met de klantenservice aan de telefoon gehangen, iedereen gaat het opzoeken, maar niemand geeft me een antwoord. Ik zou terug gebeld worden, gebeurt ook niet. Ik word doorverbonden met afdelingen die er niks mee te maken hebben of krijg een nummer wat het niet doet. Ik begin echt moedeloos hiervan te worden. Ik heb heus wel geduld, maar ik word maar niet terug gebeld en heb nog steeds geen telefoon…. Wat is nu de status van mijn te ontvangen telefoon?

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Hoi @Cindykopp, ik heb je reactie even verplaatst naar je eigen topic. We hebben helaas  nog geen reactie van onze collega, zodra we meer weten zullen we dat hier meteen met je delen.


Ik heb aan de telefoon al een keer een nummer ontvangen wat ik kon bellen. Deze heb ik maandag rond 16:00 uur twee keer gebeld, na de intro van kpn werd erna gelijk de verbinding verbroken. Hetzelfde nummer kreeg ik nu weer door via de sms. Na de eerste keer 7 minuten in de wacht hebben gestaan, werd de verbinding verbroken. De tweede keer dat ik belde werd de verbinding na 16! minuten in de wacht staan verbroken. Ik stel voor dat jullie mij nu bellen, want ik heb ondertussen al het mogelijke gedaan. Als dit niet deze week gebeurt zal ik toch echt moeten gaan kijken welke juridische stappen ik kan nemen, want dit kan ondertussen echt niet meer.


@Erwin_? Al nieuws??


Ik heb vandaag te horen gekregen dat jouw nummer per abuis niet doorgegeven is aan de afdeling die de vervangende toestellen verstuurd. Dit is alsnog gebeurd deze week en ik verwacht dan ook dat je spoedig jouw toestel ontvangt. Excuses voor het ongemak.


Dit is echt ongelofelijk! Ik probeer al weken iemand te pakken te krijgen, en nu pas komen jullie erachter dat mijn nummer niet is doorgegeven? Spoedig ontvangen? Dat heb ik eerder gehoord. Kan iemand ook zo fatsoenlijk zijn en mij even bellen! Ik heb 6x gehoord dat ik gebeld ga worden en ben letterlijk niet een keer teruggebeld. Ik heb ook nog geen track & trace gezien. Dit kan toch niet? Ik begrijp dat jullie er niets aan kunnen doen dat de problemen zijn ontstaan, maar de klachtafhandeling is echt erbarmelijk. Continue loze beloftes en ik krijg met niemand contact. Zelden iets meer frustrerends meegemaakt. 

 

Dus aub bel mij even!


Ik weet niet waarom je niet teruggebeld wordt, dat zou natuurlijk niet zo moeten zijn. Vanmorgen heb ik begrepen dat we verwachten het toestel deze week te versturen. Dat is hoe het er nu voor staat en ik begrijp absoluut dat dit frustrerend is. Alleen kan ik er weinig anders van maken 😞.