Skip to main content

Is het mogelijk om met de iPhone 12 pro Max dual Sim te gebruiken icm de hotspot functie? Ik heb ergens gelezen dat als je dual sim gebruikt 5g voor beide Sims niet meer beschikbaar is?

Hoi @RHE74, welkom op het forum! 
Ik heb hier zo snel geen officieel antwoord op maar kan nergens op internet vinden dat dit niet zou werken.
Voor zover ik weet moet het dus ook gewoon werken!


Hoi Thomas,

Dank je wel. Als ik Google kom ik dit tegen bij Apple support;

https://support.apple.com/nl-nl/HT211828
“ 

Meer informatie

  • Wanneer u twee lijnen in dual-simmodusgebruikt, wordt 5G op geen van beide lijnen ondersteund en wordt er teruggevallen op 4G LTE. Wanneer u in het vasteland van China twee actieve lijnen in dual-simmodus gebruikt, wordt 5G-data ondersteund op de lijn die mobiele data gebruikt. Wanneer u in het vasteland van China dual-sim met 5G gebruikt, is '5G standalone' niet beschikbaar.

Het lijkt erop dat Apple zelf deze beperking veroorzaakt. 
 


Ahh, okay!
Zoals ik het lees zal je toestel 4G in plaats van 5G gebruiken als je beide simkaarten gebruikt, dit is niet alleen van toepassing bij een hotspot maar uberhaupt bij het gebruiken van dualsim in dit toestel. 
Deze beperking wordt inderdaad niet door ons opgelegd, misschien kan de klantenservice van Apple je daar meer over vertellen. :)Â