Skip to main content

ik heb tijdens de actie van de gratis homepod bij iphone 13 de iphone 13 besteld en kreeg bevestiging van de homepod, ik heb de iphone al een paar weken in huis maar kreeg laatst in een keer een mailtje dat ik niet in aanmerking kom voor de homepod? heb het opnieuw aangevraagd en nu hoor ik al een hele tijd niks meer van kpn. krijg ik hem nog???? want dat is door kpn wel beloofd bij de actie. zou hem dus ook graag willen hebben

Hallo @Mila1609 ,

Om gebruik te maken van de actie moet je binnen de actieperiode een bestelling doen met het specifiek abonnement en/of toestel waarop de actie geldig is.

Om jouw cadeau daarna te ontvangen, moet je een aanmeldformulier invullen. De link naar het aanmeldformulier vind je in de bevestiging van jouw bestelling.

KPN stuurt jouw cadeau vervolgens na de annuleringstermijn van het mobiele abonnement (ongeveer 2 weken) toe. De annuleringstermijn gaat in zo gauw je je toestel hebt ontvangen.

Voor vragen over de levering van het cadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).