Skip to main content

Aangezien de iPhone 14 pro een aanzienlijk vertraagde levering heeft, weet ik niet zeker of ik hem binnen de termijn van deze inruilactie binnen krijg. Eerder kan ik mijn oude toestel ook niet opsturen natuurlijk. Hoe is dit geregeld als ik te laat mijn oude toestel opstuur omdat de iPhone niet snel genoeg geleverd wordt?

Hoi @Mats_B en welkom op het forum! Ik heb de voorwaarden erbij gepakt en die zijn als volgt: 

Koop jij een iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro of iPhone 14 Pro Max in de periode van vrijdag 9 september t/m zondag 2 oktober? Dan krijg je € 75,- extra inruilwaarde bij inlevering van je oude telefoon. Dit bedrag is boven het inruilbedrag van de oude telefoon.

Deze actie geldt niet voor bestellingen via externe partners zoals Mediamarkt, Belsimpel of Phonehouse

 

Hoe werkt het?

-    Dien je inruilverzoek in via deze portal en selecteer de ‘Apple iPhone 14 trade-in bonus € 75,-‘ Dit kan t/m 30 oktober.

 

-     Na het afronden van je inruilverzoek ontvang je een link

 

-     Upload je prijsoverzicht waarop je ordernummer staat. Het ordernummer begint met “S-“ of “ARMOR”. Het prijsoverzicht vind je als bijlage in je orderbevestigingsmail.

 

-      Zodra het inruilverzoek is gedaan, verpak je je oude toestel zorgvuldig met het verkoopdocument en verzend je dit uiterlijk 12 november 2022.

 

-       Je ontvangt per mail een gratis verzendlabel.

 

-       Je ontvangt binnen 21 dagen een bevestiging of je aanvraag voor de €75,- bonus is goedgekeurd.

 

Je hebt dus t/m 30 oktober de tijd om de aanvraag te doen. 🙂 Als het buiten dit termijn is kun je helaas geen gebruik meer maken van de actie, maar er is nog ruim een maand te gaan dus hopelijk is deze op tijd binnen! 


Dus met andere woorden; heb je je iPhone ruim op tijd besteld, maar kan deze niet op tijd geleverd worden, heb je pech. Beetje jammer.


Volgens mij moet je de aanvraag bij recommerce vóór 2 oktober doen. Wil je nog extra 75 euro bonus dan kan dat tm 30 oktober, maar volgens mij geld de inruil bij recommerce dan niet meer? Ik heb zelf ondertussen al gebeld en naar de winkel geweest van @kpn en heb zojuist naar recommerce gemaild.

 

overigens vraag ik me ook af hoe de ervaringen met recommerce zijn kpn? Trustpilot geeft echt alleen maar slechte ervaringen. 
 

groet, Alex


Volgens mij moet je de aanvraag bij recommerce vóór 2 oktober doen. Wil je nog extra 75 euro bonus dan kan dat tm 30 oktober, maar volgens mij geld de inruil bij recommerce dan niet meer? Ik heb zelf ondertussen al gebeld en naar de winkel geweest van @kpn en heb zojuist naar recommerce gemaild.

 

overigens vraag ik me ook af hoe de ervaringen met recommerce zijn kpn? Trustpilot geeft echt alleen maar slechte ervaringen. 
 

groet, Alex

Mijn ervaring is goed te noemen. Mijn oude iPhone bracht exact op wat men van te voren had aangegeven. Geld was 6 dagen na ontvangst pakket overgemaakt. Ik zit alleen nog op de €75 bonus te wachten, die komt apart heb ik begrepen. Heb keurig op tijd mijn bewijs van aankoop ge-upload maar de termijn van 21 dagen waarbinnen men moet reageren of de bonus akkoord is nog niet voorbij. Dus ik wacht nog even af.

 


Volgens mij moet je de aanvraag bij recommerce vóór 2 oktober doen. Wil je nog extra 75 euro bonus dan kan dat tm 30 oktober, maar volgens mij geld de inruil bij recommerce dan niet meer? Ik heb zelf ondertussen al gebeld en naar de winkel geweest van @kpn en heb zojuist naar recommerce gemaild.

 

overigens vraag ik me ook af hoe de ervaringen met recommerce zijn kpn? Trustpilot geeft echt alleen maar slechte ervaringen. 
 

groet, Alex

Mijn ervaring is goed te noemen. Mijn oude iPhone bracht exact op wat men van te voren had aangegeven. Geld was 6 dagen na ontvangst pakket overgemaakt. Ik zit alleen nog op de €75 bonus te wachten, die komt apart heb ik begrepen. Heb keurig op tijd mijn bewijs van aankoop ge-upload maar de termijn van 21 dagen waarbinnen men moet reageren of de bonus akkoord is nog niet voorbij. Dus ik wacht nog even af.

 

Oké dat is positief! Anders kan ik altijd nog alles annuleren ;-)


Volgens mij moet je de aanvraag bij recommerce vóór 2 oktober doen. Wil je nog extra 75 euro bonus dan kan dat tm 30 oktober, maar volgens mij geld de inruil bij recommerce dan niet meer? Ik heb zelf ondertussen al gebeld en naar de winkel geweest van @kpn en heb zojuist naar recommerce gemaild.

 

overigens vraag ik me ook af hoe de ervaringen met recommerce zijn kpn? Trustpilot geeft echt alleen maar slechte ervaringen. 
 

groet, Alex

Mijn ervaring is goed te noemen. Mijn oude iPhone bracht exact op wat men van te voren had aangegeven. Geld was 6 dagen na ontvangst pakket overgemaakt. Ik zit alleen nog op de €75 bonus te wachten, die komt apart heb ik begrepen. Heb keurig op tijd mijn bewijs van aankoop ge-upload maar de termijn van 21 dagen waarbinnen men moet reageren of de bonus akkoord is nog niet voorbij. Dus ik wacht nog even af.

 

Oké dat is positief! Anders kan ik altijd nog alles annuleren ;-)

Een update...ik kreeg vlak na bovenstaand bericht een mail van recommerce dat mijn inruilbonus was goedgekeurd en dat de €75 zsm zou worden overgemaakt. Zojuist zie ik dat het op mijn bankrekening staat! Kortom ik heb niets te klagen over recommerce!