Skip to main content

 Mijn iPhone 15 Pro zou afgelopen vrijdag geleverd worden. Er is van alles gebeurd in de PostNL app, maar de telefoon is niet geleverd. Ik had van het weekend een voorgevoel dat de telefoon al foetsie zou zijn, en opeens krijg ik vandaag bericht dat die geleverd is - zonder dat ik ook maar iets heb gezien en er ook geen handtekening is gezet? Zie hieronder.

 

Kan er een onderzoek gestart worden? Ik baal hier ontzettend van...

 

 

Hier geen gehoor gekregen, maar via de KS is inmiddels een onderzoek gestart en ik zou voor dinsdag volgende week uitslag moeten krijgen.


Hi @jdfs! Ik snap heel goed dat je de telefoon graag in handen wilt hebben. Ik zie dat je al een onderzoek hebt laten starten via de klantenservice. Via het forum helpen vooral klanten elkaar. En duurt het soms een paar dagen voor je antwoord van een moderator krijgt. 

Omdat er al een onderzoek loopt sluit ik het topic voor je. Mocht je toch verdere vragen hebben die bij de klantenservice geen antwoord krijgen laat het dan hier weten. Dan kijk ik graag met je mee. 

 


Hallo @Bram_ bedankt voor je reactie. Kun jij zien wat de status van mijn onderzoek is? Ik zou binnen een week antwoord krijgen, ik heb echter nog niets ontvangen en de week eindigt morgenvroeg.


Hi @jdfs! Ik heb geen inzicht in de voortgang. Dit ligt bij een aparte afdeling. Ik moet je helaas vragen toch echt te wachten tot ze contact met je opnemen. Ik zie wel dat het onderzoek goed is gestart. 


Dag KPN,

 

Inmiddels bevestigd wat ik al dacht: iPhone is definitief zoekgeraakt en mijn bestelling is vandaag geannuleerd. Extreem teleurgesteld in de handelswijze, dikke pech. En fin, ik probeer vandaag een nieuwe iPhone te bestellen, met PRECIES hetzelfde abonnement en ik kom niet door de kredietcheck heen?

 

 

 

Wat is dit voor ongein? Na een belletje met de klantenservice geven ze aan dat ik EUR 300 meer moet betalen dan ik 3 weken geleden heb opgegeven en toen wel gewoon erdoor heen kwam???

Ik kreeg verder ook geen alternatief, ik hoop dat jullie mij dat kunnen bieden en anders ben ik genoodzaakt met mijn Internet en 4 mobiele abonnementen naar Odido te gaan of Vodafone. Ik ben extreem teleurgesteld in KPN op dit moment.


@jdfs vervelend dat het nu niet lukt te bestellen. Mogelijk hangt er in het systeem dat nakijkt of je in aanmerking komt toch ergens een notitie van de betaling. Ik wil je vragen te bellen met 0800-0402. Ik maak een notitie voor je zodat de medewerker die je aan de lijn krijgt je direct door kan verbinden. 

Die kijken voor je in het betaalsysteem of ergens nog een blokkade is voor een nieuwe bestelling. 


Reageer