Met vriendelijke groet,
Met vriendelijke groet,
De groeten terug.
Maar dit is niet de manier om iets te bestellen of te vragen. Bel met 0800-0402 en je wordt geholpen.
Hoi
De groeten terug.
Maar dit is niet de manier om iets te bestellen of te vragen. Bel met 0800-0402 en je wordt geholpen.
Beste lezer,
Dat begrijp ik uiteraard! Het plaatsen van mijn vraag ging niet helemaal goed. Er mist een lap tekst .
Mijn vraag was,
Onlangs heb ik bij u mijn abonnement verlengd in combinatie met een iPhone 16 Pro Max (pre-order). Op de website stond aangegeven dat het toestel "vanaf 20 september leverbaar" zou zijn. Tot op heden heb ik echter nog geen enkele update ontvangen over de status van mijn bestelling. Kunt u mij laten weten hoe dit zit en wat ik verder kan verwachten?
Met vriendelijke groet,
Jennifer
Mijn excuus voor de lezers, het plaatsen van mijn vraag ging niet zo goed. Ik zal ‘m eventjes opnieuw plaatsen.
Geachte lezer,
Onlangs heb ik bij jullie mijn abonnement verlengd in combinatie met een iPhone 16 Pro Max (pre-order). Op de website stond aangegeven dat het toestel "vanaf 20 september leverbaar" zou zijn. Tot op heden heb ik echter nog geen enkele update ontvangen over de status van mijn bestelling. Kunt u mij laten weten hoe dit zit en wat ik verder kan verwachten?
Met vriendelijke groet,
Jennifer
OK
Je kunt de status van jouw bestelling (voor mobiel) volgen in Mijn Bestelling.
Meer informatie vind je hier → https://www.kpn.com/service/ugs/bestelling-status
Of je belt tussen 8.00 en 18.00 naar 0800-0402. Op zaterdag tot 17.00, zondag gesloten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.