Skip to main content
Antwoord

iPhone 17 pro max silver 256gb op 22 september besteld, wanneer ontvang mijn toestel?

• October 17, 2025
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Sezanne Ruissen
Nieuwkomer

hallo.

op 22 september heb ik mijn iPhone 17 pro max silver 256gb besteld, en deze is nog niet binnen, levertijden stonden toen tussen 2 a 3 weken, maar nog niks binnen.

hoelang gaat dit nog duren

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Sezanne Ruissen, welkom bij onze community. 

Gefeliciteerd allereerst met je nieuwe toestel, ik baal er ook van dat je hier nog even op moet wachten. 

Ik kan helaas geen duidelijke datum aangeven waarop je je toestel gaat krijgen, we zijn afhankelijk van de leveringen vanuit de fabrikant. Op onze pagina over de levertijden van de iPhone 17 kun je de huidige verwachting zien, op basis van model en besteldatum. Ik verwacht wel dat dit voor jou korter zal zijn. 

Als alternatief kun je zelf ook de statuspagina van de bestelling in de gaten houden, dit wordt live bijgewerkt. Uiteraard krijg je van ons bericht op het moment dat je toestel klaar is om geleverd te worden.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2025

Hi ​@Sezanne Ruissen, welkom bij onze community. 

Gefeliciteerd allereerst met je nieuwe toestel, ik baal er ook van dat je hier nog even op moet wachten. 

Ik kan helaas geen duidelijke datum aangeven waarop je je toestel gaat krijgen, we zijn afhankelijk van de leveringen vanuit de fabrikant. Op onze pagina over de levertijden van de iPhone 17 kun je de huidige verwachting zien, op basis van model en besteldatum. Ik verwacht wel dat dit voor jou korter zal zijn. 

Als alternatief kun je zelf ook de statuspagina van de bestelling in de gaten houden, dit wordt live bijgewerkt. Uiteraard krijg je van ons bericht op het moment dat je toestel klaar is om geleverd te worden.