Skip to main content
Vraag

iPhone 17 Pro silver niet leverbaar??

• December 7, 2025
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Zaterdag de bestelling van de iPhone 17 geannuleerd, omdat dit drie/ vier weken gaat duren om te leveren.

Daarom gekeken naar een telefoon die leverbaar is, omdat mijn huidige telefoon niet meer werkt. Gisteren 6-12 besteld iPhone 17 pro silver, besteld voor negen uur maandag in huis. Meteen een mail ontvangen niet op voorraad. Kijk ik weer op de site staat nu bij deze telefoon leverbaar 27 december. En het grote overzicht gewoon leverbaar. Nooit problemen met KPN gehad. Dit vind ik echt niet kunnen, schandalig en misleidend!! Vooral als je een nieuwe echt nodig hebt.

Heeft een winkel deze wel op voorraad?

Waar kan ik een klacht indienen?

is het pas echt op 27 december leverbaar? Of voor mij eerder omdat bij stond maandag geleverd?

de blauwe versie zou 9-12 leverbaar zijn, is dit correct?

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@CarolineJ02

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat het erg frustrerend en vervelend voor je is, dat het allemaal zo lang duurt voordat je jouw bestelde iPhone 17 Pro (in de kleur Silver) in ontvangst kunt nemen.

Om te beginnen wordt de lijst van levertijden van de iPhone 17 serie elke dinsdag ge-updated, waardoor deze soms achter kan lopen in de realiteit.
Het zou zeker in deze drukke periode van feestdagen, handiger zijn geweest als deze lijst vaker een update krijgt, gezien het hoge verkoop van de iPhone 17 serie.

De iPhone 17 Pro in de kleur Silver en met 256 GB aan intern geheugencapaciteit, is inderdaad pas weer leverbaar vanaf 27 december 2025.
Maar let wel, het gaat hier om een verwachte levertijd, aangezien KPN pas op de dag van levering vanuit Apple weet wat er binnen is gekomen.
Gelukkig kloppen deze data in de meeste gevallen, dus wees gerust.

De donkerblauwe variant van de iPhone 17 pro (256 GB) is inderdaad vanaf 9 december weer beschikbaar, mist Apple hem inderdaad uitlevert aan KPN op of rond deze datum.

Wat je nog wel zou kunnen overwegen is het volgende:
Je zou de bestelling bij KPN kunnen annuleren via Mijn Bestelling bij KPN
Hiervoor heb je jouw ordernummer uit de e-mail nodig (beginnend met de letter S gevolgd door cijfers) en je postcode.

En de iPhone 17 Pro in de kleur silver (met 256 GB) opnieuw kunnen bestellen (met een KPN abonnement) op de website van Belsimpel, aangezien ze daar jouw gewenste toestel nog wel op voorraad hebben.
De levertijd bij Belsimpel is eveneens de volgende dag, na bestellen.

Hier de directe link naar de bestelpagina van de iPhone 17 Pro: Apple iPhone 17 Pro 256GB Zilver (Belsimpel)

Een klacht indienen heeft weinig zin kan ik je vertellen, aangezien de levertijden hierdoor niet zullen veranderen, en je dus niet sneller je iPhone binnen zult krijgen.
Ook de medewerker van de klachtenafdeling van KPN, zal niets anders tegen je gaan zeggen, dat je moet wachten totdat het toestel weer leverbaar is.

Maar de beste optie om snel weer een nieuwe iPhone 17 Pro te krijgen, is voor nu via Belsimpel.
Al is de keuze hierin volledig aan jouw!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 7, 2025

Hoi Michel,

Hartelijk bedankt voor je reactie en het meedenken. Ik heb geannuleerd en heb nu gekozen voor deep blue versie. De kleur maakt me niet veel uit, ik vind het fijn om zo snel mogelijk een nieuw toestel te hebben. Hopelijk wordt deze dan geleverd. En anders ga ik via bel simpel bestellen. Nou ik ga duimen :)

Nogmaals dankjewel!

Groetjes,

Caroline

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@CarolineJ02 

Ik heb je graag mogen helpen met de nodige informatie.
Ik zal voor je duimen 🤞🏻dat je de donkerblauwe iPhone 17 pro snel in huis hebt.