Skip to main content

Direct tijdens de pre order fase een nieuwe iPhone 14 pro besteld. Eenmaal besteld kwam ik er achter dat het adres niet correct was, ik bellen wat hieraan gedaan kon worden. Annuleren en opnieuw bestellen na een adres aanpassing, niet ideaal maar oké. 
 

Ik naar de KPN winkel daar gerustgesteld door een medewerker dat ik het toestel daar kon bestellen na de adres wijziging en dat het dan bezorgd zou worden op mijn nieuwe adres. Mocht dat niet het geval zijn dat zou ik van PostNL een bericht krijgen waaruit ik het adres alsnog kon aanpassen. Fantastisch natuurlijk, helemaal blij en tevreden met de goede service. 

Uiteindelijk kreeg ik na enige tijd wachten een mail dat het toestel uitgeleverd zou worden, ik natuurlijk heel enthousiast. Maar op het oude adres, ik denk toch even bellen of die winkel medewerker gelijk had, toch lichte twijfel na het lezen van verschillende dingen op het forum hier. 
 

Je raad het al KPN gebeld, nee sorry wij kunnen niks voor je doen, wachten tot de nieuwe bewoners het niet aannemen en dan opnieuw bestellen zodra het terug bij ons is… toch maar PostNL gebeld om te vragen of zij iets kunnen doen maar nee het is een handtekening voor ontvangst dan kan het adres nooit aangepast worden aldus PostNL klantenservice..

en ja hoor volgende dag PostNL levert mijn pakket af… ik weer bellen naar kpn, kunt u geen contact opnemen met de nieuwe bewoners? Dus ik zeg, nou nee ik woon ondertussen aan de andere kant van het land. Misschien niet heel fijn als ik kilometers ga maken en dan straks voor een dichte deur sta.. nu zijn ze onderzoek gestart want blijkbaar moest die persoon zich legitimeren (wat niet gebeurt is aangezien ik daar niet woon..) en nu mag ik 2 weken wachten op onderzoek.. 

maar ik kreeg wel het directe nummer van de correcte afdeling, ik weer bellen (betaald nummer) is het een andere bezorgd dienst..

Ik toch nog maar de laatste hoop bij PostNL gelegd met mijn handen in het haar.. en ja hoor ook daar niks dat ze kunnen doen en ze wachten de start van het onderzoek vanuit KPN af…

 

ik ben al 16 jaar klant en met verschillende bedrijven zaken gedaan zowel particulier als zakelijk maar nog nooit zo slecht behandeld. 
 

winkel medewerker verteld je wat je wilt horen (leugens blijkbaar) 

 

klantenservice kan niks doen 

 

PostNL altijd een zooitje.. 

 

Wat een onvakkundige bedoeling. Ik hoop maar dat het snel opgelost wordt want ik zit niet echt te wachten om €1400,- te betalen voor iets wat ik nooit heb gekregen. 

Hoi @Appelsapje, welkom op ons forum.

Wat een gedoe rondom jouw nieuwe iPhone 😥 Een nieuwe telefoon bestellen is gewoonlijk juist een leuke gebeurtenis, maar dit haalt het plezier er wel uit, jammer genoeg. Logisch dat je niet gaat betalen voor een telefoon die je niet ontvangen hebt, en even ophalen is ook geen optie in verband met de afstand, lees ik. Dat maakt het allemaal niet makkelijker. Goed dat er een onderzoek ingesteld is, via die weg moet het rechtgezet en opgelost worden.

Door drukte op het forum zijn we minder snel bij je topic dan gewoonlijk. Hoe staat het er intussen voor, heb je al iets over het onderzoek gehoord?


Hoi @Appelsapje, welkom op ons forum.

Wat een gedoe rondom jouw nieuwe iPhone 😥 Een nieuwe telefoon bestellen is gewoonlijk juist een leuke gebeurtenis, maar dit haalt het plezier er wel uit, jammer genoeg. Logisch dat je niet gaat betalen voor een telefoon die je niet ontvangen hebt, en even ophalen is ook geen optie in verband met de afstand, lees ik. Dat maakt het allemaal niet makkelijker. Goed dat er een onderzoek ingesteld is, via die weg moet het rechtgezet en opgelost worden.

Door drukte op het forum zijn we minder snel bij je topic dan gewoonlijk. Hoe staat het er intussen voor, heb je al iets over het onderzoek gehoord?

Bedankt voor de reactie, mijn bestelling is geannuleerd. Ik verwacht dat die persoon het toestel heeft terug gestuurd. Maar nu is mijn vraag, moet ik nu weer weken wachten voordat ik het toestel heb? 

 


@Appelsapje Goed om te horen. Ik verwacht ook dat de huidige bewoner van je oude adres het toestel wel terug stuurt, en anders komt dat uit het onderzoek wel naar boven, dus dat komt goed.

Ik snap dat je jouw nieuwe iPhone 14 liefst zo snel mogelijk in huis hebt! Je kunt hiervoor ons iPhone 14 topic volgen. Daarin staat alles dat je moet weten plus de geschatte levertijden per toestel. Verder raad ik je aan om de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling, dan ben je altijd op de hoogte van de laatste status.