Skip to main content
Vraag

iPhone geeft aan dat multi-sim al gekoppeld is aan een andere Apple watch

• November 7, 2025
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb al een tijd je een nieuwe iPhone. En wil die koppelen aan mijn Apple Watch alleen zegt deze elke keer deze multi sim is al gekoppeld aan een andere Apple Watch. Maar ik heb nooit een andere gehad. Kunnen jullie dit oplossen 

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Chantalkk welkom op de KPN Community. Dat is vreemd. Jouw toestel is niet eerst van iemand geweest? Wellicht helpen deze stappen:

Hoe verwijder ik KPN Multisim van de Apple Watch?

Je hebt een nieuwe Apple Watch gekocht en daar wil je graag KPN Multisim op activeren. Maar dit lukt niet, omdat dit nog actief is op jouw oude Apple Watch. De oplossing is om de KPN Multisim van de oude Apple Watch te verwijderen. Dit kan je doen via jouw iPhone; jouw oude Apple Watch is niet nodig. Hieronder de instructies:

1. Open de Watch-app op je iPhone.
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'.
  3. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  4. Kies ‘Beheer KPN NL-account’.
  5. Log in met je KPN ID.
  6. Kies het eSIM-abonnement dat je wilt deactiveren.
  7. Tik op ‘Uitzetten’ en bevestig dit door nogmaals op ‘Uitzetten’ te tikken.
  8. Kies ‘Sluiten’. Multisim op jouw oude Apple Watch wordt nu uitgezet.
  9. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  10. Kies ‘Verwijder KPN NL-abonnement’. Bevestig jouw keuze door nogmaals op ‘Verwijder KPN NL-abonnement’ te klikken.
  11. Jouw Multisim profiel is nu verwijderd.

Zou je anders jouw profiel eens kunnen invullen en mij hier een seintje kunnen geven als dat gedaan is? Dan kijk ik even met je mee.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 10, 2025

Ik heb de multi sim verwijderd uit mijn KPN. En daarna weer toegevoegd. Nu doet die het weer. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat fijn dat het gelukt is ​@Chantalkk. Mocht ik verder nog iets kunnen doen laat het dan weten!