Skip to main content

ik op 27 december 2021 mijn bestel (iphone 13 pro 128gb) retoure naar to kpn bij adres 17008 2501VG maar tot nu niet bezorg dit adres,online kijk mijn pakket is hier adres 2665ZJ bleiswijk.het is nu twee maanden geleden en ik heb twee facturen betaald,maar ik weet niet waar mijn mobiel is?wat moet ik doen?

WAAR IS MIJN PHONE

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst, een keer plaatsen is genoeg


Hoi @HAMID1 
Bij de post aangeven dat je pakket vermist is.
Dit kan alleen de afzender doen en dat ben jij.
Bij Post.nl kun je een klacht indienen en die gaan dan op onderzoek uit.


@huistijger , Ik lees dat volgens @HAMID1 hij in Bleiswijk is aangekomen, dus voor zover is dat goed, nu moet er uitgezocht worden waar die daar is gebleven.

Dus mag een Medewerker zich er mee gaan bemoeien, gaat teveel mis met de retouren vrees ik.


Je hebt gelijk @Doornekamp33  heb ik overheen gelezen.

@HAMID1  Zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Beste @HAMID1, welkom! Ik begrijp inderdaad dat je je toestel naar het verkeerde adres gestuurd hebt en dat niemand nu weet waar het toestel is? Heb je hierover al telefonisch contact gehad met ons? Zo ja, wat is daar uitgekomen? Zo nee, wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 


@Marcia_ Het toestel is naar het goede adres gestuurd, als je de rest er tussen leest is het namelijk naar Antwoordnummer 17008 postcode 2501VG gestuurd, dit het antwoordnummer in Den Haag waar het naar toe moet worden gestuurd, en dit antwoordnummer heb ik in een ander topic vernomen is dus ook gekoppeld aan dat adres in Bleiswijk, 

KPN maakt het jullie daarmee lastig om dit allemaal bij te houden.:wink: