Skip to main content
Beantwoord

iPhone maakt geen verbinding met mifi router

• March 5, 2025
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

iPhone maakt geen contact met mifi router

Beste antwoord door Erwin van KPN

Dan heb ik oprecht geen idee, ​@Jantje s .  Ik vermoed ergens een setting in de mifi router of in de iPhone zelf maar ik denk dat je dan beter op een iphone forum kunt navragen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Dave van Toer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Soms helpt een herstart van je modem, heb je dat al geprobeerd?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Jantje s . Speelt dit nog steeds?  Je hebt dus een mifi router? Daar zit dan een SIM kaartje in.  Werkt dat SIM kaartje wel in een telefoon?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 7, 2025

Ik heb al 3 weken gebruik gemaakt van mifi in mn chalet maar heb hem daar niet meer nodig, ik heb hem aan mn dochter gegeven met zelfde simcard en is er niet uit geweest maar zij kan met iPhone geen verbinding maken terwijl ik met Xiaomi en andere dochter met Samsung wel worden verbonden 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 11, 2025

Dan heb ik oprecht geen idee, ​@Jantje s .  Ik vermoed ergens een setting in de mifi router of in de iPhone zelf maar ik denk dat je dan beter op een iphone forum kunt navragen. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 11, 2025

Beste ​@Jantje s is de simkaart in de mifirouter een datasim  met een 097-nummer of een mobiel 06-nummer?

Indien het laatste, mag deze niet in een mifirouter gebruikt worden en kan dat dus een reden zijn waarom deze niet (meer) werkt.

Â