Skip to main content

Beste,

Ik heb op de KPN website een nieuwe GSM abonnement met toestel bestel. Op de site is niet aangegeven dat het toestel niet tijdelijk op voorraad zal zijn. Ik kan nu ook nog steeds bestellen zonder te weten dat het niet tijdelijk leverbaar is. Dit is een slechte zaak en service. Het toestel kost meer dan €1000 deze heb ik al betaald maar zonder het te weten wanneer het toestel wordt geleverd. Terwijl op de website staat vóór 23:59 besteld, morgen in huis.

Dit vind ik MISLEIDEN. Kunnen jullie wel aangeven wanneer het wel worden geleverd ? Betreft een iPhone pro max 64GB gold.

 

Groeten,

Tran

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @Tran101, goedemorgen!

De voorraad op onze website kan niet in real-time worden bijgehouden, er worden veel bestellingen geplaatst op een dag. Daardoor kan het komen dat je inderdaad net na je bestelling een berichtje krijgt dat hij niet op voorraad is. Als ik nu kijk naar onze voorraad zie ik dat jouw toestel wel (weer) beschikbaar is. Kan je aangeven of je hem inmiddels al hebt ontvangen of al meer informatie hebt gekregen over de levering?  Anders kijk ik het graag voor je na!


Reageer