Skip to main content

Heb tig keer geprobeerd het formulier in te vullen, maar komt steeds terug.

Moet voor 21e geregeld zijn. Vandaag in chatt vernomen dat de actie voorbij was???

Kon bellen  met een 043 nummer. Dat gedaan. Kreeg e-mailadres waar ik alles heen kon sturen. Helaas...alles kwam terug, e-mailadres onbekend? Weer gebeld en ze zouden me mailen zodat ik daarop kon antwoorden.

Ik wacht nog steeds op de mail, zal straks nog maar eens bellen.

Beetje erg klantonvriendelijk wat ik moet doen om iets wat bij een aanbieding hoort te ontvangen.

Lees dat meerdere mensen problemen hebben met het formulier. Ik kreeg ook steeds terug dat iets (telefoonnummer, rekening, hussel etc niet klopte. Word er een beetje moedeloos van

Hi @KLNKRS, dit lijkt niet helemaal lekker te lopen, wat frustrerend zeg!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mailadres dat je hebt gebruikt/doorgegeven voor deze actie in het opmerkingenveld noteren. Ik ga dan contact opnemen met de partij die deze actie in beheer heeft om na te vragen waarom dit zo moeizaam verloopt!


Verwijderd 

 


Hallo @KLNKRS ,

Probeer het nog maar eens een keer naar kpn@consumercare.info 

Dit e-mailadres gebruikt KPN voor dit soort zaken. Iemand anders op het forum heeft het ook op deze manier geregeld. 


Heb idd via dit mailadres reactie gehad en het komt goed!

Dankjewel voor de reacties


Mooi zo:thumbsup_tone3:  En graag gedaan natuurlijk….. 

 


Heb idd via dit mailadres reactie gehad en het komt goed!

Ah, heel fijn!

In dat geval alvast veel plezier gewenst met je AirPods :blush:


Zo vervelend inderdaad.. ik ben er nu ook echt al dagen mee bezig om mijn AirPods te kunnen ontvangen. KPN hebben jullie voor mij ook een oplossing?


Wat jammer dat het bij jou ook zo moeizaam gaat @SamanthaFaber :slight_frown: Wat gaat er mis bij jou? is het wel gelukt om het formulier in te vullen en heb je daar ook een bevestiging van ontvangen? Of gaat het niet goed met het invullen?

Als je wel een bevestiging hebt gehad dat je aanmelding geslaagd is, zou je dan een mail willen sturen naar kpn@consumercare.info met daarin je registratienummer en je volledige contract? Daar staat alle informatie op die ze nodig hebben om te aanvraag verder te behandelen :slight_smile:

 


Ik heb contact gehad met consumer care 2 dagen geleden. Ik stond eerst een half uur in de wacht om contact te krijgen. Toen vertelde ze mij dat ik even een mail moest sturen met gegevens die zij nog miste op mijn aanvraagformulier. Helaas nog steeds geen reactie ontvangen.


Ah, je hebt al gemaild dus, top!

Ze doen er op dit moment ongeveer 3 werkdagen over om een mail te beantwoorden, ik heb het vermoeden dat dit in jouw geval uit gaat komen op volgende week maandag, aangezien ze in het weekend niet geopend zijn. Als je nu alle benodigde informatie hebt aangeleverd, zullen ze je aanvraag dan direct goed kunnen keuren :blush: