Skip to main content

Klopt het dat er storing is aan het mobiele netwerk?

Ik heb gewoon 4 en 5g bereik, anders de verbinding van je telefoon resetten.


Heb ik gedaan, hebben allemaal geen bereik, ik ga wel weer bellen


Dan vermoed ik zomaar dat de zendmast in de buurt in storing staat of uit staat voor onderhoud.

 

Hebben wij laatst in Tholen ook gehad, is wel vervelend maar kunnen ook via WiFi bellen.


Niemand in de wijk heeft mobiel internet, dus zal inderdaad de zendmast zijn.


Hallo @Gerrit4231 ,

Vervelend !

Kijk hier naar de status van de storing: 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm


Uiteraard staat er geen storing, typisch KPN heb al gebeld en door de wijk geweest het hele mobiele netwerk ligt plat, postcodegebied 7251


Wat lastig. Zet op je mobiel “bellen via wifi” aan en je hebt i.i.g. in en rond huis weer verbinding. Bereikbaar en bellen.

Verder: massaal maar individueel naar kpn bellen om bereikprobleem door te geven. Dan kan het geëscaleerd worden.

Bellen kan dus via “bellen via wifi” indien je geen vaste telefoon hebt.


Ja dat gaat prima maar het probleem is dat kon zegt: nee er is geen storing terwijl de hele wijk zonder zit.


kon zegt: nee er is geen storing

Zeggen ze dat via de tel. helpdesk of via http://kpn.com/storing ?


Via de helpdesk eveneens, nee ik kan niets vinden van een storing dus ik ga een ticket aanmaken.

Ik zeg de hele wijk zit zonder, ow oke maar ik ga een ticket aanmaken, kan zijn dat ze er morgen naar kijken en u dan even bellen pfffff echt he


Heb je inmiddels wel ' bellen via WiFi ' aan gezet?


Ja die had ik al aan staan


Beste @Gerrit4231, goed dat je je hier meldt! Het kan best zijn dat niemand zich verder nog gemeld heeft bij ons: dan kan het zo zijn dat we de storing nog niet geregistreerd hebben. Goed dat je erover gebeld hebt in ieder geval. Je geeft aan dat mobiel internet niet werkt: kan je nog wel bellen met je mobiel dan? Goed dat je bellen via Wifi aan hebt staan, dan kan je in ieder geval op die manier nog bellen en gebeld worden! Mocht je jouw buren nog spreken, kan je ze inderdaad adviseren om ook even KPN te bellen. Des te meer meldingen er binnenkomen, des te sneller leggen wij de link met een storing. Hopelijk is het snel opgelost!


Als het goed is is dat gebeurd, dus we wachten maar weer af.


Er is ook een ander topic aangemaakt. Inmiddels is het een echte storing. Monteurs zijn ter plaatse.