Skip to main content

Goedemorgen,  klopt het dat er een storing is met mobiel bellen in Axel,  Zeeland?

Hallo @Wendela50 ,

Nee, ik zie daar nu geen storing staan. 

Je kunt het zelf checken via : 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm


Hallo Noordzee,

Inmiddels heb ik begrepen van kpn, via messenger dat er inderdaad een storing is  en hij isnog steeds niet verholpen helaas 😔


Welkom bij ons op het forum @Wendela50. Ik moest even kijken waar Axel precies ligt, maar ik heb het gevonden. De storing waar je last van hebt is bij ons bekend als een storing in Kloosterzande en omgeving. Ik heb die storing erbij gepakt en zo te zien is er op dit moment een monteur op locatie aanwezig om te onderzoeken wat er aan de hand is en hoe het opgelost kan worden. Er wordt aan gewerkt dus!


Welkom bij ons op het forum @Wendela50. Ik moest even kijken waar Axel precies ligt, maar ik heb het gevonden. De storing waar je last van hebt is bij ons bekend als een storing in Kloosterzande en omgeving. Ik heb die storing erbij gepakt en zo te zien is er op dit moment een monteur op locatie aanwezig om te onderzoeken wat er aan de hand is en hoe het opgelost kan worden. Er wordt aan gewerkt dus!

Hoi @Wendela50, ik lees nu net een update bij de storingsmelding. Een kwartier geleden heeft de monteur de werkzaamheden afgerond en het netwerk moet het nu weer goed doen. Werkt het voor jou ook weer goed?


Hoi Jasper, 

Bedankt voor je reactie en de moeite om te kijken waar Axel ligt. Het probleem is inderdaad verholpen nu. Ik vind dat het wel lang duurde. Ook erg jammer dat er op de kpn-site stond dat er nergens storing zou zijn... Gelukkig heb ik een werktelefoon in bezit zodat ik wist dat het niet aan mijn telefoon lag (want dat ga je denken als er geen storing op jullie site aangegeven staat) Het vervelende is dan weer dat ik vanuit thuis ook moet bellen voor mijn werk. En dat ging gisteren niet...

Gelukkig kon ik met jullie communiceren via messenger, maar daar duurde het dan weer erg lang voor ik antwoord kreeg. Op het moment dat ik antwoord kreeg en dat bericht direct weer beantwoordde, duurde het weer een uur voor ik antwoord kreeg. Misschien is een chatfunctie handiger voor zulke zaken? 

Ik ben,  geloof ik,  geen zeikerd over het algemeen 🙂, dus het is maar een tip om jullie communicatie omtrent storingen te verbeteren voor de klant. 

Succes ermee!

Hartelijke groetjes, 

Wendie Oorschot 


Goed om te lezen dat het weer werkt! De afmelding van de storing is fijn, maar de bevestiging van iemand die er last van had is nog fijner.

Wat je zegt klopt inderdaad, zowel het forum als Facebook/Twitter zijn niet de snelste wegen om contact met ons te hebben. Op de contactpagina op onze site hebben we ook een optie om een chat te starten, nadat je daar een onderwerp aanklikt en naar beneden scrolt is er een optie 'Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Daaronder krijg je de verschillende mogelijkheden, waaronder een chat :slight_smile:


@Wendela50 . 

Je hebt privé dus een kpn abonnement begrijp ik. 

Het vervelende is dan weer dat ik vanuit thuis ook moet bellen voor mijn werk. En dat ging gisteren niet…

Niet '’Bellen via Wifi'’ aanstaan op je telefoon? Dan bel je thuis nog als álle masten omgewaaid zijn.

Mogelijk ook met je werktelefoon mogelijk indien dat ook een kpn abonnement is.


Wanneer ik via wifi bel, val ik regelmatig weg. 


Dat is raar, @Wendela50 . Ik heb altijd een PERFECTE bel-verbinding via wifi. En een veel betere geluidskwaliteit nog dan via 4G. Bel soms wel 30 tot 60 minuten in één gesprek. Geen enkel dipje te ervaren. 

'’Uiteraard'’ thuis-internet van kpn ook.