Skip to main content
Beantwoord

Is er nog een KPN winkel in Hilversum?

• 15 februari 2025
  • 20 reacties
  • 861 keer bekeken

Is de KPN winkel uberhaupt nog aanwezig in Hilversum ?

Beste antwoord door VwDt

Relevante info over KPN uit artikel “Deense Drogisterijketen komt naar Hilversum”:

KPN verlaat na jaren het overdekte winkelcentrum voor een nieuwe vestiging een stukje verderop in de Kerkstraat.
Op 28 februari staat de opening van de nieuwe KPN-winkel gepland.

Bron: De Gooi-en Eemlander van dinsdag 18 februari 2025, Pagina Regio 6

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

20 reacties

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 303 reacties
  • 15 februari 2025

Dank, die had ik ook al gezien… maar er was ooit een winkel, maar blijkbaar niet meer dus.. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Mathilde Willink-de Doelder 

Zover ik informatie daarover kon vinden, blijkt de KPN Winkel in Hilversum (Hilvertshof 43) tijdelijk de deuren heeft gesloten.
Het kan zijn, dat dit filiaal wordt omgebouwd naar de vernieuwde winkel lay-out, en daardoor tijdelijk niet geopend is, maar wanneer deze winkel weer haar deuren gaat openen kon ik nergens vinden. 

Het zit in winkelcentrum Hilvertshof, dus misschien kun je daar even een kijkje nemen.
Wie weet hangt er een poster op de deur met daarop een datum dat ze weer open gaan.

Tot dan is de dichtstbijzijnde KPN Winkel voor Hilversum en omgeving aan de Vredenburg 11 in Utrecht.

Klantenservice gebeld, er is geen winkel meer in Hilversum !

PeterG
Superuser
  • 65287 reacties
  • 19 februari 2025

Het ligt eraan waarvoor je naar de stenen winkel wilt.

Voor een mobiele telefoon (en abonnement aanpassen) kun je ook naar een andere bel-winkel. Ze zijn allemaal bevoegd om je abonnement aan te passen. Toestel koop je dan wel bij hen. Met nieuw abonnement kun je wel een lening nemen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+14
Mathilde Willink-de Doelder schreef:

Klantenservice gebeld, er is geen winkel meer in Hilversum !

Hoi ​@Mathilde Willink-de Doelder 

Dan ben je niet goed ingelicht, of de medewerker heeft niet goed gekeken.
Op dit moment heeft Hilversum tijdelijk geen KPN Winkel, omdat deze wordt omgebouwd.
In mijn reactie had ik je ook geadviseerd om even naar winkelcentrum Hilvertshof te gaan, om te zien of er een poster op de raam was geplakt, met daarop de heropening datum.
Het was er tenslotte ook goed weer voor, om even buiten te zijn.

• 1426 reacties
  • 19 februari 2025

@Michel.uit.Arnhem waarom wordt die verbouwing dan niet genoemd via de winkel vinder? 

Ik zou daar toch die winkel in de lijst verwachten. Want waar heb jij die informatie over die verbouwing vandaan?

We weten niet waar de vraagsteller woont je gaat niet zomaar even naar Hilvertshof om te kijken naar een etalage.

Verder zijn de KPN winkels in Almere of Amersfoort mogelijk beter bereikbaar vanuit Hilversum of goedkoper om te komen danwel parkeren.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+14
Rowi. schreef:

@Michel.uit.Arnhem waarom wordt die verbouwing dan niet genoemd via de winkel vinder? 

Ik zou daar toch die winkel in de lijst verwachten. Want waar heb jij die informatie over die verbouwing vandaan?

Hoi ​@Rowi. 

Daar heb je volkomen gelijk in, dat had inderdaad wel heel netjes geweest.
Iets in de trant, dat de winkel in Hilversum tijdelijk gesloten.

Het is allemaal terug te vinden op internet, klik op de link: KPN Winkel Hilversum

Daarnaast heeft moderator ​@Jan van KPN mijn antwoord als beste antwoord beoordeeld, dus ik zie het als bevestiging vanuit KPN.

• 1426 reacties
  • 19 februari 2025

Jij bedoeld ondere andere dit. Dat is voor mij persoonlijk niet goed genoeg. Dit kan en moet toch echt beter. Waar is die winkel vinder anders voor. Toen ik op onze nu gesloten winkel zocht werdt dit wel duidelijk genoemd.  De moderator van KPN had dan even de tijd moeten nemen om een berichtje te maken die deze verbouwing bevestigd.

Als ik op de kaart kijk is een fysieke winkel daar wel nuttig als regio functie. Hoewel ik persoonlijk ook nooit meer in een fysieke winkel kom.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Rowi. (en ​@Jan van KPN )

Daar zou moderator ​@Jan van KPN hopelijk wat meer over kunnen zeggen, want het brengt wel de nodige verwarring rondom de KPN Winkel in Hilversum.
Beste ​@Jan van KPN is de KPN Winkel in Hilversum nu tijdelijk gesloten? of toch definitief dicht gegaan?

Ik merk dat er nog de nodige onzekerheid is rondom deze winkel.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 5277 reacties
  • 19 februari 2025

Ik ga geen definitief antwoord kunnen geven maar ik denk dat Michel wel gelijk heeft. Als ik naar onze interne winkel lijst kijk met alle winkels, adressen, openingstijden zie ik hem er gewoon tussen staan. En deze lijst is vandaag nog geüpdatet dus daar zal het niet aan liggen.

• 413 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2025

Relevante info over KPN uit artikel “Deense Drogisterijketen komt naar Hilversum”:

KPN verlaat na jaren het overdekte winkelcentrum voor een nieuwe vestiging een stukje verderop in de Kerkstraat.

• 6423 reacties
  • 19 februari 2025

Dat mij denken aan een eerder soortgelijk geval :

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+14
VwDt schreef:

Hoi ​@VwDt 

Als dit nieuwsbericht klopt uit De Gooi- en Eemlander, dan zou de KPN Winkel in Hilversum zijn deuren op 28 februari 2025 aanstaande heropenen.
Dan gaat het dus om een verhuizing van deze KPN Winkel, naar een splinternieuwe winkel ergens aan de Kerkstraat.

Hij staat nog niet op de KPN website vermeld, wanneer je zoekt naar een KPN Winkel in Hilversum, maar als het nieuwsbericht klopt, net zoals de heropeningsdatum, dan zal dit vanzelf de aankomende periode zichtbaar worden na een update van de huidige KPN Winkels op de website van KPN.

Goed nieuws in elk geval voor TS ​@Mathilde Willink-de Doelder 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18449 reacties
  • 19 februari 2025

Even de bril opzetten ​@Michel.uit.Arnhem ? Volgens mij staat daar 28 februari.

Op 28 februari staat de opening van de nieuwe KPN-winkel gepland

18 februari (gisteren) is de verschijningsdatum van het krantenartikel.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+14
RBxx schreef:

Even de bril opzetten ​@Michel.uit.Arnhem ? Volgens mij staat daar 28 februari.

Op 28 februari staat de opening van de nieuwe KPN-winkel gepland

18 februari (gisteren) is de verschijningsdatum van het krantenartikel.

Hoi ​@RBxx 

Ik heb mijn bericht direct aangepast, ik heb 28 februari 2025 per abuis over het hoofd gezien.
Bedankt voor je oplettendheid!

• 1426 reacties
  • 20 februari 2025

Dan is de huidige winkel dus permanent gesloten. Naar aanleiding van de laatste berichten vond ik deze foto.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8637 reacties
  • 20 februari 2025

Goedemorgen ​@Mathilde Willink-de Doelder en alle mensen die hier ook een reactie hebben gegeven :)

Ik had op de planning staan om dit vandaag na te vragen maar zo te zien is dit niet meer nodig en zullen de deuren van de nieuwe KPN winkel op 28 februari opengaan! 

Dank voor alle reacties en het goede speurwerk van de Community 👌🏻

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18449 reacties
  • 20 februari 2025

Handig 😉, vlak naast de rood/oranje gekleurde concurrenten op nr. 41 .

• 1426 reacties
  • 20 februari 2025
RBxx schreef:

Handig, vlak naast de rood/oranje gekleurde concurrenten op nr. 41 .

En op 33 de andere bij ons zaten ze ook in zicht van elkaar de groene winkel is nu weg.