Skip to main content

Is er op dit moment een actie bij een mobiel abonnement van kpn?

Nee. Dat is nooit zo. Niet bij een abonnement. Soms wel bij een toestel. Gratis oordopjes ofzo. Maar dat is dan dus afhankelijk van of je dat toestel kiest 


Ja dat bedoel ik ook bij een mobiel toestel met abonnement

Ik heb net de Samsung s22 besteld en ik bedacht me opeens soms zitten daar oordopjes bij als kado


Dan had u dat bij het bestellen wel gezien...


Helaas dan geen actie, bedankt voor uw reactie


Ja dat bedoel ik ook bij een mobiel toestel met abonnement

Ik heb net de Samsung s22 besteld en ik bedacht me opeens soms zitten daar oordopjes bij als kado

Hallo @AngVis ,

Nee, nu geen gratis oordopjes. Maar er loopt momenteel wel een andere voordeelactie. Op zowel de Samsung Galaxy S22 als de Samsung Galaxy S22 ultra wordt bij een aankoop van een mobiel abonnement (in combinatie met zo'n toestel) bij KPN tijdelijk een korting verleend van 72 euro en nog wat andere voordelen:  

 

Citaat : 

Bestel tussen 23 mei en 12 juni 23.59 uur de Samsung Galaxy S22 en krijg €72,- korting op je toestel (de korting is meeberekend in de toestelprijs). Én €2,50 korting op Unlimited of 10 GB + gratis 2 GB extra per maand.

Bestel tussen 23 mei en 12 juni 23.59 uur de Samsung Galaxy S22 Ultra en krijg €72,- korting op je toestel (de korting is meeberekend in de toestelprijs). Én €2,50 korting op Unlimited of 10 GB + gratis 2 GB extra per maand.

Bron : 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons/?merk=Samsung&meestverkocht=ASC


Hallo @AngVis , die acties zijn vaak van de fabrikant/importeur, niet van de provider.

Dus je zoubij de fabrikant/importeur kunnen kijken of er acties zijn.

Je kunt dan wel een toestel bij KPN of elders kopen, maar om van de actie gebruik te kunnen maken moet je die aankoop vaak registreren bij de fabrikant/importeur.

Succes.

 


Als er een actie zou zijn bij aankoop van een product bij KPN, dan zou KPN dit op de website vermelden. 
 

Nu laat je AngVis zoeken naar iets wat er niet is. Want er is nu geen promoactie vanuit Samsung bij aankoop van zo’n toestel bij KPN. 


Hoi Allemaal,

Samsung Promoties
Telefoon. enige snelheid is gewenst.

 


Die promotie geldt alleen als je het toestel in de Samsung Online shop koopt

 


Hoi @RBxx,

Bedankt voor de aanvulling.
Vergeten neder te schrijven.


Klopt @RBxx , dat had ik uiteraard ook gezien. Maar de huidige actie (snelpakker) van KPN is ook best de moeite waard.Â