Skip to main content

Beste, ik heb nog steeds geen vervangend toestel en de vier weken zijn bijna voorbij.

Is het al bekend wanneer het vervangend toestel gaat komen?

 

Groet

Hoi @JulianSp, ik zie in je dossier dat je hierover ook al met ons gebeld hebt net.
Alle informatie hierover kun je vinden in ons oorspronkelijke topic:
 

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.


Hallo,

 

Kan iemand mij aangeven wanneer ik mijn toestel krijg? Heb al meerdere malen met 0800 0402 gebeld maar die kunnen mij ook niet verder helpen. Mij is op 2 november toegezegd, zie bericht hieronder, dat het toestel binnen 4 weken er zal zijn. Nog steeds niets gezien.

 

Zoals zojuist telefonisch met u besproken, ontvangt u bij deze een bevestiging dat u een vervangend toestel zult ontvangen.
U zult dit toestel binnen 4 weken ontvangen. Zodra het vervangende toestel naar u onderweg is, ontvangt u hiervan een 'track and trace'-bericht (op het bij KPN bekende emailadres).
Na ontvangst moet u uw huidige toestel binnen 2 weken naar ons opsturen om extra kosten te voorkomen.

 

Hebt u vragen dan helpen wij u graag.
Bel gratis op telefoonnummer 0800-0402. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 08.00 uur tot 17.00.


Beste @JulianSp, wil je het laten weten als je volgende week woensdag nog steeds niets hebt ontvangen? Dan gaan we er voor je achteraan. Mijn excuses!


ok dat zou fijn zijn. Kan ik dan rechtstreeks bij jou terecht?


Ik laat het topic openstaan, meld je dan hier maar weer. Via een privébericht is dat niet handig, aangezien ik er niet elke dag ben en mijn andere collega's het dan verder op kunnen pakken.


Goedenavond 

is het mogelijk om van te voren te horen wanneer het toestel geleverd gaat worden? dan kunnen we er rekening mee houden. 
Mij is ook binnen 4 weken beloofd en die termijn is aanstaande donderdag voorbij. 

Gr  Femke 

 


Dat kunnen we niet, @Weetnietmeerwattedoen .  Afwachten is het devies. 

En als je volgende week nog niks hebt gehoord graag een eigen topic aanmaken.