Skip to main content

Hallo,

ik heb een nieuwe telefoon besteld. Ik had niet verwacht dat het zo snel binnen zou komen en ik ben voor werk 1.5 week in Amsterdam. Kan ik de bezorging nog naar mijn werkadres veranderen? Zo niet, wat gebeurd er met mijn telefoon wanneer ik niet thuis ben? Het lijkt mij een eng idee als iemand anders het zou aannemen. De kpn klantenservice kon ik niet meer bereiken.

Hallo @Mg23 ,

Gaat het om een nieuw abonnement of om een verlenging? Bij een nieuw abonnement krijg je een kaartje in de bus zodat je zelf een nieuwe afspraak kunt maken. Bij verlenging kan het toestel ook aan een huisgenoot/gezinslid worden afgegeven. Zolang er maar iemand de deur open doet. Als er niemand is, kan je binnen zeven dagen je pakket ophalen bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Ook dan vind je dus een kaartje in de bus. Lukt het niet binnen een week? Bel dan morgen vanaf 8.00 met 0800-0402. 


HI @Mg23, welkom hier. 

Hallo @Mg23 ,

Gaat het om een nieuw abonnement of om een verlenging? Bij een nieuw abonnement krijg je een kaartje in de bus zodat je zelf een nieuwe afspraak kunt maken. Bij verlenging kan het toestel ook aan een huisgenoot/gezinslid worden afgegeven. Zolang er maar iemand de deur open doet. Als er niemand is, kan je binnen zeven dagen je pakket ophalen bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Ook dan vind je dus een kaartje in de bus. Lukt het niet binnen een week? Bel dan morgen vanaf 8.00 met 0800-0402. 

Bovenstaande klopt. Maar kortom: je kunt het bezorgadres niet aanpassen. Dit om fraude te voorkomen.