Skip to main content

Goedenavond 

 

zijn jullie open op tweede paasdag ?

Hallo @amsterdam-brigitte ,

Op het forum wel. 0800-0402 is alleen te bereiken voor storingen. Gaat het om een fysieke winkel? Dat zal per winkel verschillend zijn. In bv Emmen blijft de winkel dicht. 


Hallo @amsterdam-brigitte ,

Op het forum wel. 0800-0402 is alleen te bereiken voor storingen. Gaat het om een fysieke winkel? Dat zal per winkel verschillend zijn. In bv Emmen blijft de winkel dicht. 

Oké ja ik wil de kleur van me telefoon wijzigen die ik besteld en als het goed is die nog niet verstuurd dus dan zou het kunnen toch ?  


Hallo @amsterdam-brigitte 

Oké ja ik wil de kleur van me telefoon wijzigen die ik besteld en als het goed is die nog niet verstuurd dus dan zou het kunnen toch ?  

Moderator @Marcia_ gaf eerder dit antwoord op een dergelijke vraag:

Het annuleren van de bestelling kan alleen telefonisch via 0800-0402 of via de chat. Mijn collega's zijn ma-vr tussen 08:00 - 20:00 uur en zaterdags tot 17:00 uur aanwezig om je erbij te helpen. Via het forum kan dit helaas niet. 

Als je de bevestiging al hebt ontvangen is wijzigen nu niet meer mogelijk volgens mij.


Hallo @amsterdam-brigitte ,

Op het forum wel. 0800-0402 is alleen te bereiken voor storingen. Gaat het om een fysieke winkel? Dat zal per winkel verschillend zijn. In bv Emmen blijft de winkel dicht. 

Oké ja ik wil de kleur van me telefoon wijzigen die ik besteld en als het goed is die nog niet verstuurd dus dan zou het kunnen toch ?  

Normaliter kun je een al gedane bestelling niet meer via 0800-0402 wijzigen. De enigste optie wordt dan om de bestelling aan de deur te weigeren.  Daarna alsnog via 0800-0402 een nieuwe bestelling doen met de gewenste kleur.