Skip to main content

We hebben onze mobiel terug moeten sturen omdat deze het niet deed, het gaat om een nieuwe IPhone 12. 
eerst gebeld, na heeeeelll lang wachten eindelijk aan de beurt. Alles uitgelegd en we moesten een retour formulier invullen en de mobiel terug sturen. Zo gezegd zo gedaan, het pakket klaargemaakt en naar een post.nl punt gebracht. Na een kleine week wachten nog geen reactie van de KPN, dus wij even kijken via de track and trace waar het pakketje was. Toen zag ik ineens dat het pakketje niet naar het opgegeven adres in Den Haag was gestuurd maar naar een postbus nummer in Leidschendam??

weer gebeld met de post.nl, voordat je daar aan de beurt bent ben je al een halve dag verder.. daar werd mij verteld dat ik zelf contact op moest nemen met het adres in Leidschendam?? Ik zei dat ik geen naam of iets dergelijks had, de medewerker vertelde dat ik anders rustig af moest wachten en het vanzelf boven water zou komen? Daarna werd de verbinding verbroken!

mijn vraag is nu waar het pakketje zich bevind en is de link naar het adres in Leidschendam duidelijk bij de KPN? 
in afwachting van jullie antwoord.

mvg Jesse

Geen zorgen @iPhone Jesse ,

Deze verwarring komt vaker voor. 

In een eerder topic was dit het antwoord : 

Het komt in ieder geval wel goed! Na gebeld te hebben met post NL bleek de omzetting van antwoord nummers naar postbus te kloppen en hoort dit bij KPN. 

 

De vraag was daar:

Uiteraard het retourformulier ingevuld. Enige wat ik nog hoefde te doen, is de bestelling retourneren naar dit adres 

(KPN, Afdeling Retouren, Antwoordnummer 17008, 2501 VG Den Haag).  

 

Komt er een retourlabel uit het apparaat bij de post.nl , met erop een ander adres dan bovenstaand. (Postbus 2 2260AA Leidschendam)!?? Daarnaast nog een retourbewijs ontvangen en bewaard. Met erop een barcode om het pakket te volgen en op het retourbewijs staat gewoon Postbus 2 2260 AA Leidschendam. 

bron :