Skip to main content

Ik had dezelfde vraag, dus reageer even hieronder.

Ik heb ook met een omweg VoLTE kunnen activeren, maar bij bellen valt helaas het internet nog weg. Ondertussen een nieuwe SIM kaart gehaald, want ik had nog een Telfort kaartje en daarmee schijnt het sowieso niet te kunnen?

Elders op het forum zag ik dat het aan de KPN kant ook geactiveerd moet zijn voor de SIM? Kan iemand daar naar kijken? Nummer eindigend op 49.



*Admin: reactie onder een ander topic. Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Mrtn ,

Ik heb VoLTE voor je aangevraagd en normaal gesproken is dat heet snel geregeld. Helaas hebben we de pech dat deze order blijft hangen in het order systeem. Dat zorgt er voor dat het maximaal 5 werkdagen kan duren voordat dat verwerkt is. Ik zal elke dag even kijken of het al zo ver is en je een seintje geven hier zodra VoLTE aan staat!


Hi @Mrtn ,

Ik heb VoLTE voor je aangevraagd en normaal gesproken is dat heet snel geregeld. Helaas hebben we de pech dat deze order blijft hangen in het order systeem. Dat zorgt er voor dat het maximaal 5 werkdagen kan duren voordat dat verwerkt is. Ik zal elke dag even kijken of het al zo ver is en je een seintje geven hier zodra VoLTE aan staat!

Hoi @Maja_, dank! In de winkel zeiden ze dat het standaard aan staat bij een nieuwe sim, maar dat is dus niet zo?

Ik wacht het rustig af, zit deze week in het buitenland ook.

 

 


Niet als de optie niet aan staat onder je nummer, dan maakt het niet uit welke simkaart er aan je nummer gekoppeld is 😉

Hopelijk heb ik snel goed bericht voor je 😊 Nog een fijn verblijf in het buitenland!


Niet als de optie niet aan staat onder je nummer, dan maakt het niet uit welke simkaart er aan je nummer gekoppeld is 😉

Hopelijk heb ik snel goed bericht voor je 😊 Nog een fijn verblijf in het buitenland!

Ok, duidelijk! Daar ging ik zelf ook van uit eigenlijk. Ik had nog een oude Telfort sim, die heb ik vorige week voor een KPN sim geruild. 

 

Nogmaals dank en ik hoor het wel! :)


VoLTE staat aan @Mrtn! Je zou er vanaf nu dus gebruik van moeten kunnen maken als het in je toestel ook goed ingesteld staat 😊