Skip to main content

In oktober overgestapt naar KPN omdat deze multisim ondersteund. De overstap werd pas op 27 november actief. Na veel moeite heb ik een apple ultra 2 i-watch op 27 november 2023 bij KPN kunnen bestellen.

Op de shop-pagina van KPN stond aangegeven dat deze binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Dit is voor mij belangrijk omdat ik op 8 december naar het buitenland vertrek voor een langere periode. Direct na de bestelling in de KPN-winkel, waar de levertijd van maximaal 5 werkdagen werd bevestigd, kreeg ik bericht dat de watch niet leverbaar is op korte termijn. Dus gebeld en gevraagd wanneer wél. Er werd gezegd dat de levertijd tot maximaal 2 weken kan duren. Dat zou voor mij nog net op tijd zijn.

Op 30 november weer bericht gekregen dat KPN niet weet hoe lang het gaat duren voor er geleverd kan worden. Wel bericht gekregen dat de multisim is goedgekeurd. Echter zonder watch kan ik daar geen gebruik van maken. 

Ik ben erg verbaasd over de slechte communicatie van KPN als ik dit geweten had was ik nooit overgestapt. Daarnaast vind ik het onacceptabel dat KPN kosten voor de multisim in rekening gaat brengen zolang de watch nog niet is geleverd.

Graag reactie van KPN hoe ze dit vóór 8 december gaan oplossen.

Hi @i-watch,

Wat enorm zuur dat dit allemaal zo lang duurt 🙁

Ik weet niet precies welke van de Watch ultra 2 varianten je hebt besteld, maar vermoed dat het gaat om de ‘Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49mm Titanium Case with Olive Alpine Loop - Medium’ variant aangezien dat de enige is die we momenteel niet op voorraad hebben. Ik snap je verwarring na het bericht op 30 november, de levertijd staat echter nog steeds op vermoedelijk 1 tot 2 weken. Voor de levering van de Watch, zijn wij volledig afhankelijk van Apple, we weten dus niet exact wanneer we wat binnen gaan krijgen. We hebben hier zelf geen invloed op en kunnen dus ook niet iets doen om dit op te lossen, sorry. Ik hoop dat je Watch nog op tijd binnen gaat komen! Mocht dat niet het geval zijn, dan zou je de bestelling kunnen annuleren, en ergens los een Watch kunnen kopen zodat je daarmee gebruik kunt maken van Multisim. 

Wat betreft de kosten: deze brengen wij pas in rekening vanaf het moment dat je Watch bij je bezorgd is, dus het is niet aan de orde dat je gaat betalen voor iets dat je nog niet kunt gebruiken 🙂