Skip to main content

Vandaag krijg ik ook een sms voor nummerbehoud en moest via sms  JA naar 6688 , maar dat lukt niet

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedenavond @Ries en co, welkom! Begrijp ik goed dat je gaat overstappen naar KPN: leuk om te lezen! :smiley:

Maak je een nieuw SMS bericht aan met de tekst JA naar 6688 (of reageer je op de ontvangen SMS)? Kan het zijn dat SMS diensten nu geblokkeerd zijn bij jouw huidige provider? Je kunt jouw nummerbehoud aanvraag ook bevestigen door het klantnummer van de huidige provider aan ons door te geven: of je nu een abonnement of een prepaid aansluiting bij de huidige provider hebt, er zit altijd een klantnummer gekoppeld aan het mobiele nummer. Als je deze aan ons doorgeeft, kunnen wij op basis hiervan ook een nummerbehoud aanvraag voor je in orde maken.

Je kunt dit als volgt aan ons doorgeven:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het bestelnummer + 06 nummer, klantnummer van de huidige provider, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!