Skip to main content

Hier hetzelfde probleem 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Hallo @Jool1984 

Als het sms’en van JA naar 6688 niet lukt neem dan contact op met klantenservice via 0800-0402 (gratis), dan kan je hier alsnog snel mee geholpen worden!

Bereikbaar ma-vr van 08:00 tot 20:00 uur, za tot 17:00 uur, zon- en feestdagen gesloten.


Heb al tig keer gebeld maar lost niks op 


Wat gaat er dan fout als je belt? Geef duidelijk aan dat je belt om nummerbehoud te bevestigen, omdat je geen sms'je JA naar 6688 kan sturen.

Krijg je bij het sturen van dat sms'je een foutmelding? Sommige providers blokkeren dit soort sms'jes naar 4 cijferige speciale nummers. 


De eerste bestelling kon ik wel gewoon ja sms'en alleen stond het nog niet in het systeem dat ik eerder weg mocht daarna is het verschillende keren door jullie geprobeerd maar nu nadat ik bel krijg ik steeds die foutmelding maar het stond ook pas sinds vanochtend erin dat ik ko  overstappen terwijl eerst elke keer een datum stond over een jaar. Maar ik ga wel nog een keer bellen en de foutmelding inspreken misschien krijg ik iemand anders aan de lijn 


@Jool1984 ik heb voor je gekeken. De eerste bestelling is fout gegaan omdat er sprake was van een lopend contract. Is dat contract ondertussen beëindigd? 

Als dat het geval is zet dan het klantnummer van je huidige mobiele provider in je profiel. Dat kan bij “Persoonlijke opmerkingen”. 

Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt en dan kan ik de nummerovername alsnog van start laten gaan. 

Verder ben ik nog wel nieuwsgierig naar het antwoord op de vraag van @RBxx. Als er iets mis gaat met de bereikbaarheid van de klantenservice hoor ik dat graag. Dan kijk ik hoe we dat kunnen verbeteren. 


Vanaf 15 juli had ik al bericht van tele 2 dat het goed was om over te stappen maar  nu ben ik er klaar mee dus ikblijf een jaar bij tele2 en dan probeer ik het opnieuw  als het goed is het allemaal geannuleerd. 


@Jool1984 jammer om te horen dat er verwarring is geweest. Ik heb voor je gekeken. Alle orders zijn inderdaad geannuleerd. Als je volgend jaar hulp nodig hebt bij het afsluiten van het abonnement laat het vooral hier weten! Dan help ik je graag. 🙂